Forum

M. Oğuzhan ÖZKURT
@m-oguzhanozkurt
Noble Member
Katıldı: 29/07/2009 17:40
Last seen: 29/04/2022 12:58
Konular: 91 / Cevaplar: 1240
Cevap
Cevap: Notebook Görüntü Sorunu

Merhabalar, Harici bir ekrana bağlayıp test ettiniz mi? Test ettiyseniz sonucu yazabilir misiniz? Verdiğiniz bilgilerle ekran kartı driver ını bir k...

1 sene önce
Cevap
Cevap: Restaurant Konuk İnternet Erişimi 5156 Hakkında

Belki geç bir cevap olabilir, şimdiden kusura bakmayınız. BerqNet tarafını geçen sene incelemiştim, küçük de olsa eksikleri olan konular vardı, sizin ...

1 sene önce
Cevap
Cevap: Exchange 2010 - 2013 Geçiş Sonrası E-Posta Gönderme Sorunu

Hocam Selam, Sorun çözüldü. 2010 tarafındaki TLS receive connector ünde Exchange Server authentication sorunu yaşanıyordu. FQDN ve permissions tabını ...

3 sene önce
Cevap
Cevap: Exchange 2010 - 2013 Geçiş Sonrası E-Posta Gönderme Sorunu

Hocam tekrar Merhaba, Exchange 2013'deki mailbox database inde bulunan kullanıcılar kendi aralarında e-posta alıp gönderebiliyor. Exchange 2010'daki b...

3 sene önce
Cevap
Cevap: Exchange 2010 - 2013 Geçiş Sonrası E-Posta Gönderme Sorunu

Merhaba Hocam, Dil ayarları ile ilgiliydi sanırım. Dil ve lokasyon ayarlarını İngilizceye çevirip sunucuyu restart ettim. 3 saat sonra düzeldi. Desteğ...

3 sene önce
Cevap
Cevap: Exchange 2010 - 2013 Geçiş Sonrası E-Posta Gönderme Sorunu

Hocam bir şey dikkatimi çekti. Ne zaman yeni sunucudaki kullanıcılar arasında e-posta gönderimi denesem Exchange 2010 security tarafında 4625 log üret...

3 sene önce
Cevap
Cevap: Exchange 2010 - 2013 Geçiş Sonrası E-Posta Gönderme Sorunu

Hocam Merhaba, Kuyruğu kontrol ettim görüntü aşağıdaki gibidir. Exchange 2010'da 3 adet receive connector var ve hepsinde Exchange Server işaretli. Ex...

3 sene önce
Cevap
Cevap: Dell R710 ve PS4000 ISCSI Sorunu

Selam Hakan Abi, Şu yoğunluğum bitsin hızla geri dönmeyi çok istiyorum açıkçası 🙂 Görüşmek üzere.

4 sene önce
Cevap
Cevap: Dell R710 ve PS4000 ISCSI Sorunu

Merhaba tekrar, Dell Host Integration Tool 5.0 versiyonunu yükleyerek ve aşağıdaki linki referans alarak bağlantı yapabildim, aksi takdirde direk ISCS...

4 sene önce
Topic
Replies: 4
Views: 434
Cevap
Cevap : iki Modem Arası VPN Hakkında

Merhaba Mustafa Bey, Her iki lokasyondaki ip bloğunuz farklı olmalıdır. Örn; 1. lokasyon 192.168.1.0 /24 , 2. lokasyonunuz 192.168.2.0 /24 Yani ...

5 sene önce
Cevap
Cevap : webroot nasıl bilirsiniz.?

Merhaba Serdar Bey, Bir dönem 1-2 müşterimizde Webroot kullandık. Teknik olarak yaşadığımız ciddi sorunlar oldu. En önemlisi sorunlara cevap verecek...

5 sene önce
Cevap
Cevap : Grantstream UCM6100 Santral hakkında yardımlarınız lazım.

Bu portlar dışında santralinizin kullandığı diğer portları da açmanız gerekecektir. Örn, 3CX 5000, 9000-9500 aralığındaki portları da kullanır. Bu dur...

5 sene önce
Cevap
Cevap : Grantstream UCM6100 Santral hakkında yardımlarınız lazım.

Umut Bey Merhaba, Doğan Bey'in yanı sıra sadece rtp değil santralin kullandığı tüm portara (5060,5090 vs) izin verilip verilmediğini kontrol eder mi...

5 sene önce
Cevap
Cevap : Yedeğin Yedeği için çözüm arıyorum

Merhaba Ömer Bey, Orta seviye bir NAS cihazı işinizi görecektir. NAS cihazını doğru yapılandırmanız ve sürekli çalışmasını sağlamanız yeterli olacak...

5 sene önce
Forum
Cevap
Cevap : 1 VPN'den birden çok kullanıcı nasıl faydalanır ?

Merhaba, Bir sigorta acentesi müşterimde buna benzer bir ihtiyaç vardı. Draytek bir modem alıp modem üzerinden VPN yaptırdık, yani size verilen kull...

5 sene önce
Forum
Cevap
Cevap : HG255S Fiber Modem

Aytaç Bey Merhaba, PPTP VPN için TCP 1723, GRE (47) - IPSEC VPN için UDP 500 ve UDP 4500 gereklidir. PPTP tarafında sorun yaşıyorsanız GRE ile ilgil...

5 sene önce
Sayfa 1 / 71