Sistem ve Network u...
 
Bildirimler
Hepsini Temizle

Sistem ve Network uzmanlığı eğitimi HK.  

Erdogan PALA
(@ErdoganPALA)
Üye

Merhabalar, Ankara Blgadam eğitim almayı düşünüyorum önerebileceğiniz iyi bir hoca varmıdır?

Kurumun Blgadam olması şart değildir biliyorumki eğitmen önemlidir ankara da bu yönde tercübelerini bana aktarabilecek önerebileceğiniz herhangi bir kurum veya freelance özel ders olarakda eğitim verebilecek kişilerde olabilir.

Alıntı
Topic starter Gönderildi : 10/04/2012 16:10
Özgür MAZLUM
(@ozgurmazlum)
Kıdemli Üye

BT Eğitim network konusunda çok iyi hocalarının hepsi danışmanlık şirketlerindede çalışıyor. Bu nedenle saha tecrübeleri var. Ankarada ofisleri var ama eğitim veriliyor mu bilmiyorum. Bir araştırmanda fayda var.

CevapAlıntı
Gönderildi : 10/04/2012 17:10
Erdogan PALA
(@ErdoganPALA)
Üye

Merhaba Özgür Bey, BT egitimin sitesinde ankara şubesi ile ilgili bilgi bulamadım. Ayrıca alacağım eğitimi tek bir kurum veya kişiden almayı düşünüyorum.

CevapAlıntı
Topic starter Gönderildi : 10/04/2012 17:23
Hakan Uzuner
(@hakanuzuner)
Kıdemli Üye Yönetici

BA ya para kaptırma derim 🙂

Danışman - ITSTACK Bilgi Sistemleri
****************************************************************
Probleminiz Çözüldüğünde Sonucu Burada Paylaşırsanız.
Sizde Aynı Problemi Yaşayanlar İçin Yardım Etmiş Olursunuz.
Eğer sorununuz çözüldü ise lütfen "çözüldü" olarak işaretlerseniz diğer üyeler için çok büyük kolaylık sağlayacaktır.
*****************************************************************

CevapAlıntı
Gönderildi : 10/04/2012 19:10
Erdogan PALA
(@ErdoganPALA)
Üye

Merhaba Hakan Bey, öneriniz veya yönlendirebileceğiniz kurum ve kişi varmıdır?

CevapAlıntı
Topic starter Gönderildi : 10/04/2012 19:19
Hakan Uzuner
(@hakanuzuner)
Kıdemli Üye Yönetici

Erdoğan ben samimi tavsiyelerde bulunurum bu konuda genelde.

Mantık şu, piyasada normal eğitmenler var diyelim ve normal paralar istiyorlar, burada da normal eğitmenler var ama anormal paralar istiyorlar.

Bu nedenle Meridyen, Bilişim Eğitim, Academytech ne olursa gidebilirsin.

Sonuç olarak artık bireysel eğitimlerden çok beklentin olmamalı 🙁

Danışman - ITSTACK Bilgi Sistemleri
****************************************************************
Probleminiz Çözüldüğünde Sonucu Burada Paylaşırsanız.
Sizde Aynı Problemi Yaşayanlar İçin Yardım Etmiş Olursunuz.
Eğer sorununuz çözüldü ise lütfen "çözüldü" olarak işaretlerseniz diğer üyeler için çok büyük kolaylık sağlayacaktır.
*****************************************************************

CevapAlıntı
Gönderildi : 10/04/2012 19:29
Erdogan PALA
(@ErdoganPALA)
Üye

Önerebileceğiniz iyi bir hoca varmıdır ankarada? Bu durumda kurumdan çok hoca önemli bildiğiniz gibi.

CevapAlıntı
Topic starter Gönderildi : 10/04/2012 19:38
Cigdem Morkoc
(@cigdemkufaci)
Üye

Merhaba Bilişim Eğitime uğrayıp eğitmenin hakkında genel bilgi alıp nette araştırırsan bence daha mantıklı karar verirsin diye düşünüyorum.
bunun bir kaç ay öncesi aynı sorularla bende boğuşmuştum ama Bilişim eğitim Kadıköy şubesındeyım ve oldukca iyi eğitim aldıgımı düşünüyorum.
Şimdi insanın aklına suda gelıyor. Eğitimi uygulamıyorsan ıyı ogrendıgını nerden anlayacaksın dıyebılırsın kendınce ama bende şunu derdim,zaten 9 aylık ve hala devam eden network deneyımım var. Dolayısıyla diyorum dediğimi önemseyebilirsin. 
Herşeyden önce kurum değil, eğitmen sonrasında kurumun sunduklarını önemse.

CevapAlıntı
Gönderildi : 10/04/2012 20:17
Erdogan PALA
(@ErdoganPALA)
Üye

Bilişim eğitim ilede görüştüm içerik hakkında bilgi verecekler eğitmenler hakkındada yüz yüze görüşünce bilgi vereceklerini sanıyorum telefonda bu tip bilgileri vermiyorlar.

CevapAlıntı
Topic starter Gönderildi : 10/04/2012 20:57
Muhammed AYDIN
(@MuhammedAYDIN)
Üye

[quote user="Erdogan PALA"]Bilişim eğitim ilede görüştüm içerik hakkında bilgi verecekler eğitmenler hakkındada yüz yüze görüşünce bilgi vereceklerini sanıyorum telefonda bu tip bilgileri vermiyorlar.
[/quote]

 Merhaba,

Bilişim Eğitim ile yapmış olduğunuz bir görüşme var mıdır? Kurs süresi, ücreti ve eğitmenler hakkında bilgi vermeniz mümkün müdür?

CevapAlıntı
Gönderildi : 16/04/2012 14:27
Erdogan PALA
(@ErdoganPALA)
Üye

Evet ben hafta sonu eğitimleri için görüştüm c.ptesi pazar yaklaşık 23 - 25 hafta sürmekte. Mayıs 26 bir grup açılacağını belirtiler çalışmış olduğum firmadan c.tesi için izin alabilirsem gitmeyi düşünüyorum kurs saatleri 15:00 ile 21:00 arası şeklinde. Fiyat konusu taksitli veya peşin anlaşmanıza göre değişiyor.

[quote user="Ckex"]

[quote user="Erdogan PALA"]Bilişim eğitim ilede görüştüm içerik hakkında bilgi verecekler eğitmenler hakkındada yüz yüze görüşünce bilgi vereceklerini sanıyorum telefonda bu tip bilgileri vermiyorlar.
[/quote]

 Merhaba,

Bilişim Eğitim ile yapmış olduğunuz bir görüşme var mıdır? Kurs süresi, ücreti ve eğitmenler hakkında bilgi vermeniz mümkün müdür?

[/quote]

CevapAlıntı
Topic starter Gönderildi : 20/04/2012 16:29
Mehmet E. Demir
(@MehmetE.Demir)
Üye

Merhaba

Tütev(Türkiye Teknik Elemanlar Vakfı) nın Sistem ve network uzmanlığı kursu var.Tavsiye ederim ben gitmiştim gerçekten çok faydasını gördüm

eğitmen Sinan Balcı gerçekten çok iyi bir hocadır.Bütün dersler uygulamalı olarak yapılır.Fiyatıda çok uygun

CevapAlıntı
Gönderildi : 20/04/2012 16:51
Yunus KISAKOL
(@YunusKISAKOL)
Üye

Merhaba 

 Bilişim Eğitim merkezini oldukça iyi tanıyorum ve eğitmen olarak Serkan Oktay hocayı tavsiye ederim. Kendisini şahsen tanıyorum ve üst düzey bilgisinin dışında anlatma kabiliyeti de çok iyidir zaten araştırırsanız dediklerime hak vericeksiniz. İyi bir şekilde emin olmak istiyorum diyorsanız da tavsiyem misafir öğrenci olarak serkan hocanın dersine katılın ve öğrenim gören öğrencilerden de hakkında bilgi alarak içinizi rahatlatabilirsiniz.  

CevapAlıntı
Gönderildi : 20/04/2012 17:06
 Anonim

+1 Tütev'i tavsiye ederim.Her öğrenciye bir server düşecek şekilde eğitim veriyorlar.Sinan balcı dan bende eğitim aldım gerçekten çok bir hocadır.Piyasada ihtayaç duyacağın pratiğe dayalı bir eğitim veriyor.

[quote user="Mehmet E. Demir"]

Merhaba

Tütev(Türkiye Teknik Elemanlar Vakfı) nın Sistem ve network uzmanlığı kursu var.Tavsiye ederim ben gitmiştim gerçekten çok faydasını gördüm

eğitmen Sinan Balcı gerçekten çok iyi bir hocadır.Bütün dersler uygulamalı olarak yapılır.Fiyatıda çok uygun

[/quote]

CevapAlıntı
Gönderildi : 20/04/2012 22:06
Akif Yıldırım
(@AkifYildirim)
Üye

Merhaba Arkadaşlar, 

Ben Ağ ve Sistem Uzmanlığı Eğitimine katılmayı düşünüyorum ve bir araştırma içine girdim. Gözlemlerimi paylaşıp sizin de yorumlarınızı bekliyorum. 

Ankara'da Microsoft Yetkili Eğitim Merkezleri 3 tane varmış, Bilişim Eğitim, Bilge Adam, Vektörel Bilişim. Üçüne de gittim, Bilişim Eğitim'den yazılım eğitimi almıştım daha nce hiç memnun kalmamıştım açıkçası fiyatı öğrenmek için gittim. 3.500 dediler indirim filan yoktu, eğitmen bilgisi vermediler. Daha öncede yazılımdan dilim yanmıştı o yüzden tekrardan aynı hatayı yapmamaya karar verdim eğitmen bilgisi filan da vermeyince kıllandım iyice. Ardından Bilge Adama gittim, onlar da eğitmen bilgisi vermediler binaları filan güzel. Ancak çok ticari bakıyorlar işe, İşleri tamamen eğitimi bi şekilde satmak, özellikle iş imkanlarından filan bahsediyorlar, benim arkadaşlarımdan bazıları sisteme bazıları yazılıma gittiler onlara da iş imkanlarından filan bahsetmişler herkes kendisi iş bakmış hatta eğitimi bile beğenmemişler, yeni mezun birini eğitmen olarak aldıklarını ben biliyordum. Fiyatta da uçuyorlar resmen. Bi tek bina var bi de isim yapmış içi boş geldi bana açıkçası. En son Vektörel Bilişim'e gittim, ilk karşılamaları gayet iyiydi, Görüştüğüm kişi Eğitim Yöneticisi aynı zamanda öğretmen kökenli biriymiş, çok samimi şekilde anlattı bana, bu eğitimi aldığımda neler yapabilirim, Bilge Adamı, Bilişim Eğitimi hepsini anlattı benim gördüklerimi o da biliyormuş. Benim için en önemli olan eğitmenin kim olduğuydu. Onu sordum bana direk eğitmenin kim olduğunu hangi çalışmaları yaptığını söyledi, istersem CV'sini bile verebileceğini söyledi, Ağ ve Sistem Uzmanlığı Eğitmenleri 3 Kişiymiş üçü de Hacker'mış. Sadece eğitim vermiyorlarmış aynı zamanda büyük holdinglerin bilgi güvenliğini sağlayan ve MCT ünvanlarına sahip eğitmenlermiş, Görüştüğüm sırada eğitmen geldi, onlada görüştüm çok sıcakkanlı ve bilgisine göre çok alçakgönüllü bi adamdı kesinlikle ondan bu eğitimi almayı düşünüyorum. 

Arkadaşlar benim gözlemlerim bunlar ve bir iki hafta içinde karar vericem, Şuan Vektörel Bilişim'e kayıt olmayı düşünüyorum, aranızda Vektörel'den daha önce eğitim almış arkadaşlar varsa lütfen yazsın çünkü az para vermiyoruz. Gerçi Bilişim Eğitim ve Bilge Adam'a göre Vektörelin fiyatı uygun geldi. 

Gözlemlerinizi bekliyorum.

CevapAlıntı
Gönderildi : 27/04/2014 22:31
Hakan Uzuner
(@hakanuzuner)
Kıdemli Üye Yönetici

Merhaba,

Tecrübeleriniz bence çok doğru, yani benim yorum yapmama açıkcası gerek kalmamış, 

Sektörde artık çok uzman BİREYSEL eğitmen ne yazık ki yok, çünkü verilen ücretler ve katılımcılar düşünüdüğü zaman çok uzman kişilerin bireysel eğitim vermesi zaten çok mantıklı değil. 

Bu nedenle olaya kötünün iyisi olarak bakın ve fiyatı size en uygun olana gidin derim, çünkü sizinde tespit ettiğiniz gibi önemli olan eğitmen, bina değil ve eğitmenler hepsinde ortalama aynı olacaktır.

Danışman - ITSTACK Bilgi Sistemleri
****************************************************************
Probleminiz Çözüldüğünde Sonucu Burada Paylaşırsanız.
Sizde Aynı Problemi Yaşayanlar İçin Yardım Etmiş Olursunuz.
Eğer sorununuz çözüldü ise lütfen "çözüldü" olarak işaretlerseniz diğer üyeler için çok büyük kolaylık sağlayacaktır.
*****************************************************************

CevapAlıntı
Gönderildi : 28/04/2014 00:52
Muhammed Ömer
(@MuhammedOmer)
Üye

Fiyat / Performans açısısından Tütev i ben de tavsiye edebilirim. İşin içinde olan ve belirli bir tecrübeye sahip kişiler eğitmen olarak çalışıyorlar.

CevapAlıntı
Gönderildi : 28/04/2014 17:24
Akif Yıldırım
(@AkifYildirim)
Üye

Arkadaşlar Tütev'in sitesine girin yabancı dilden tutun diksiyona kadar eğitim verdiklerini söylüyorlar, Herşeyden para kazanmak istiyorlar yani tematikleşmemişler, tek bir alanda uzmanlaşmamışlar aynen her işi yaparım abi diyen Klasik Türk modeli gibi. Bence Türkiye'nin gelişememesinin en önemli sorunu bu, Bir kurum her işi yapmaya kalkışırsa hiçbir şey yapamaz. Daha önceleri Meridyen diye bir kurum vardı adamlar Hacker'lık eğitiminden aşçılık eğitimine kadar her kursu vermeye çalıştılar sonunda istanbul şubelerini kapattılar, ankarada maltepedeki şubelerini de kapattılar şimdi KPSS kursuna döndüler,

Arkadaşlar az para vermiyorsunuz alanında uzmanlaşmış kurumları tercih edin bence. 

CevapAlıntı
Gönderildi : 29/04/2014 20:09
Muhammed Ömer
(@MuhammedOmer)
Üye

[quote user="Akif Yıldırım"]

 adamlar Hacker'lık eğitiminden aşçılık eğitimine kadar her kursu vermeye çalıştılar sonunda istanbul şubelerini kapattılar, ankarada maltepedeki şubelerini de kapattılar

[/quote]

 

çok komik

 Uzmanlaşma konusuna ben de katılıyorum. Tütev için kurs alan arkadaşlardan olumlu görüşler almıştım.

Artıları ve eksileri yazarak toplamak lazım, söz konusu sadece para değil, daha kıymetlisi: zaman.

CevapAlıntı
Gönderildi : 30/04/2014 13:42
Paylaş: