2 Üyeler
0 Likes
413 Görüntüleme
(@SelahattinOKUMUS)
Gönderiler: 76
Estimable Member
Konu başlatıcı

arkadaşlar selamlar

dc olarak w2003 r2 kullanıyorum terminal server olarak yeni hp server ve w2008r2 aldım 120 günlük çalıştırdım fakat eskiden all user vardı kullanıcıların masa üslerinde olması gerekenlerin kısa yollarını kopyalıyordum tüm kullanıcılarda gözüküyordu fakat bulamadım. ikinci sorum ise 2003 dc'de kullanıcıya terminal server özelliklerinde drive ekliyorum fakat 2008 serverda oda olmuyor.

yardımlarınız için şimdiden teşekkürler. 

Gönderildi : 04/11/2010 02:18

(@fatihkaraalioglu)
Gönderiler: 3040
Illustrious Member

Merhaba;

Ws08 ile birlikte klasör ve yollar değişmiştir. Aynı değişiklik Son kullanıcı işletim sistemleri için geçerli olup eski yol ve klasör listesini aşağıdaki tablodan öğrenebilirsiniz.

Kaynak : http://blog.stealthpuppy.com/windows/profile-changes-in-windows-vistalonghorn-server/  

Old PathNew Path
Documents and SettingsUsers
Documents and Settings\Default UserUsers\Default
Documents and Settings\All Users\Application DataProgramData
Documents and Settings\All Users\Start MenuProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu
Documents and Settings\All Users\TemplatesProgramData\Microsoft\Windows\Templates
Documents and Settings\{username}\Local Settings\Application DataUsers\{username}\AppData\Local
N/AUsers\{username}\AppData\LocalLow
Documents and Settings\{username}\Application DataUsers\{username}\AppData\Roaming
Documents and Settings\{username}\CookiesUsers\{username}\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies
Documents and Settings\{username}\NetHoodUsers\{username}\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Network Shortcuts
Documents and Settings\{username}\PrintHoodUsers\{username}\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Printer Shortcuts
Documents and Settings\{username}\RecentUsers\{username}\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Recent
Documents and Settings\{username}\SendToUsers\{username}\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\SendTo
Documents and Settings\{username}\Start MenuUsers\{username}\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu
Documents and Settings\{username}\TemplatesUsers\{username}\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Templates
N/AUsers\{username}\Contacts
Documents and Settings\{username}\DesktopUsers\{username}\Desktop
Documents and Settings\{username}\My DocumentsUsers\{username}\Documents
N/AUsers\{username}\Downloads
Documents and Settings\{username}\FavoritesUsers\{username}\Favorites
N/AUsers\{username}\Links
Documents and Settings\{username}\My Documents\My MusicUsers\{username}\Music
Documents and Settings\{username}\My Documents\My PicturesUsers\{username}\Pictures
N/AUsers\{username}\Saved Games
N/AUsers\{username}\Searches
Documents and Settings\{username}\My Documents\My VideosUsers\{username}\Videos
Documents and Settings\All UsersUsers\Public
Documents and Settings\All Users\DesktopUsers\Public\Desktop
Documents and Settings\All Users\DocumentsUsers\Public\Documents
Documents and Settings\All Users\FavoritesUsers\Public\Favorites
Documents and Settings\All Users\Documents\My MusicUsers\Public\Music
Documents and Settings\All Users\Documents\My PicturesUsers\Public\Pictures
Documents and Settings\All Users\Documents\My VideosUsers\Public\Videos

Gönderildi : 04/11/2010 16:00

(@fatihkaraalioglu)
Illustrious Member

Merhaba;

Ws08 ile birlikte klasör ve yollar değişmiştir. Aynı değişiklik Son kullanıcı işletim sistemleri için geçerli olup eski yol ve klasör listesini aşağıdaki tablodan öğrenebilirsiniz.

Kaynak : http://blog.stealthpuppy.com/windows/profile-changes-in-windows-vistalonghorn-server/  

Old PathNew Path
Documents and Settings\All Users\Start MenuProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu
Documents and Settings\All Users\TemplatesProgramData\Microsoft\Windows\Templates
Documents and Settings\{username}\Local Settings\Application DataUsers\{username}\AppData\Local
Documents and Settings\{username}\Application DataUsers\{username}\AppData\Roaming
Documents and Settings\{username}\CookiesUsers\{username}\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Cookies
Documents and Settings\{username}\NetHoodUsers\{username}\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Network Shortcuts
Documents and Settings\{username}\PrintHoodUsers\{username}\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Printer Shortcuts
Documents and Settings\{username}\RecentUsers\{username}\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Recent
Documents and Settings\{username}\SendToUsers\{username}\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\SendTo
Documents and Settings\{username}\Start MenuUsers\{username}\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Start Menu
Documents and Settings\{username}\TemplatesUsers\{username}\AppData\Roaming\Microsoft\Windows\Templates
Documents and Settings\{username}\My Documents\My PicturesUsers\{username}\Pictures

Gönderildi : 04/11/2010 16:01

(@fatihkaraalioglu)
Illustrious Member

Merhaba;

Old PathNew Path

Gönderildi : 04/11/2010 16:01

(@SelahattinOKUMUS)