2 Yazılar
2 Üyeler
0 Reactions
601 Görüntüleme
(@NaciKAYA)
Gönderiler: 52
Estimable Member
Konu başlatıcı

Key ve tablo alanlarını kontrol ettim göze çarpan bir şey bulamadım.

Errors in the OLAP storage engine: The attribute key cannot be found when processing: Table: 'MY_TABLE', Column: 'SERVER_ID', Value: '538'; Table: 'MY_TABLE', Column: 'REZ_NO', Value: '62367'. The attribute is 'SERVER ID'. Errors in the OLAP storage engine: The attribute key was converted to an unknown member because the attribute key was not found. Attribute SERVER ID of Dimension: MY TABLE from Database: OlapRepPortal, Cube: MY_CUBE, Measure Group: MY TABLE, Partition: MY TABLE, Record: 380531. Errors in the OLAP storage engine: The process operation ended because the number of errors encountered during processing reached the defined limit of allowable errors for the operation. Errors in the OLAP storage engine: An error occurred while processing the 'MY TABLE' partition of the 'MY TABLE' measure group for the 'MY_CUBE' cube from the OlapRepPortal database. 

Gönderildi : 05/06/2013 23:46

Hakan Uzuner
(@hakanuzuner)
Gönderiler: 33131
Illustrious Member Yönetici

Aşağıdaki linkte eşekten düşmüş biri var 🙂

http://social.technet.microsoft.com/Forums/tr-TR/sqltr/thread/bdcd1399-b55a-4a51-b961-d53fba216e9c

Danışman - ITSTACK Bilgi Sistemleri
Probleminiz Çözüldüğünde Sonucu Burada Paylaşırsanız.
Sizde Aynı Problemi Yaşayanlar İçin Yardım Etmiş Olursunuz.
Eğer sorununuz çözüldü ise lütfen "çözüldü" olarak işaretlerseniz diğer üyeler için çok büyük kolaylık sağlayacaktır.

Gönderildi : 12/06/2013 18:52

Paylaş: