Anasayfa » Forum

exchange 2003 ve wi...
 

exchange 2003 ve windows 2008 std  

  RSS
adilaltun
(@adilaltun)
Üye

slm.


windows 2008 domain controller üzerine exchange 2003 kurulumu yapılabilirmi. kuruluyorsa kurulumda dikkat edilmesi gereken noktalar varmıdır. exchange 2003 kurulumuna ait makele araştırdım ama bulamadım varsa onuda ekleyebilirseniz sevinirim. şimdiden tşk.

Alıntı
Gönderildi : 13/11/2008 15:16
 Anonim

Merhaba,


Windows Server 2008 üzerine Exchange Server 2003'ü kuramıyoruz.Yaptığım araştırmalarda IIS7'nin buna engel olduğunu öğrendim.Aşağdaki linki inceliyebilirsin.


http://forums.msexchange.org/m_1800465344/mpage_1/key_/tm.htm#1800465479

CevapAlıntı
Gönderildi : 13/11/2008 15:28
adilaltun
(@adilaltun)
Üye

 


 serhad hocam aşşagıda mümin hocanın yaptığı bir açıklama var bende ona istinaden kurmak istedim yanlış anlamadıysam windows 2008'e kurulmuyor ama eğer domain kurulu ise ona entegre çalışabiliyormuş. aşşağıda konuyu ve linki tam olarak verdim inceliyip dönebilirmisiniz tşk.


""""" merhabalar


çalıştıra appwiz.cpl yazın enter basın ardından karşınıza windows server 2003'teki adıyla program ekle kaldır gelicek. windows server 2008 deki adı Programs and Features oldu. bu kısımda windows özelliklerini aç kapat diye bir kısım var hemen sol tarafta göreceksiniz. bu kısımdan istediğiniz özellikleri aktif edebilirsiniz.


ancak Windows Server 2008 ilk beta sürümlerinde NNTP yoktu sanırım. son sürümlerde koymuşlarsa bu servisi aktif edebilirsiniz.


ve yine yanlış hatırlamıyorsam exchange server 2003 servisini windows server 2008 sunucuları üzerinde kuramıyorsunuz sadece windows server 2008 domain controllerlar tarafından desteklenmektedir. yani birlikte çalışabilirler.


hatırlarsanız aynı durum exchange server 2000 için de geçerli olmuştu. exchange server 2000 windows server 2003 üzerinde çalışmıyor.


kolay gelsin """"""


http://www.cozumpark.com/forums/post/42403.aspx

CevapAlıntı
Gönderildi : 13/11/2008 15:40
adilaltun
(@adilaltun)
Üye

cevap veren yokmu arkadaşlar. bekliyorum hala.

CevapAlıntı
Gönderildi : 13/11/2008 19:19
 Anonim

[quote user="adilaltun"]cevap veren yokmu arkadaşlar. bekliyorum hala.[/quote]


Evet benim yazdıklarım hala geçerliliğini korumaktadır.DC olsun olmasın,Windows Server 2008 işletim sistemi üzerine Exchange Server 2003 kuramıyoruz.Mümin hocam,Server 2008 çalışan bir domain ortamında member olarak Exchange Server 2003 çalışacağı belirtmiş.(Windows Server 2003 üzerine kurulu Exchange Server 2003)


 

CevapAlıntı
Gönderildi : 13/11/2008 19:30
Paylaş:

Lütfen Giriş yap yada Kayıt ol