Forum

gfi web monitor for...
 
Bildirimler
Hepsini Temizle

gfi web monitor for isa server v3

11 Yazılar
2 Üyeler
0 Likes
1,696 Görüntüleme
(@fatihozcan)
Gönderiler: 248
Reputable Member
Konu başlatıcı
 

yeni sitemiz hayırlı uğurlu olsunn 🙂

 

 isa 2004 için gfi monitor u yükledim,porno siteler için string bölümünü enable yaptım,clientten denedim girmeyi girdi,isadan baktım logdan yahoodan search etmiş ancak yinede izin verdi ,acaba v 3 deki arama yaptığı adresmi farklı filan ondanmı bişey bulamıyo çözemedim
 

 
Gönderildi : 22/03/2008 01:16

Hakan Uzuner
(@hakanuzuner)
Gönderiler: 32993
Illustrious Member Yönetici
 

Merhaba


isa üzerinde bir kuralın var mı ???


yani url set hazırla içi boş olabilir sonra bunun için bir yasak kuralı yaz yasa kuralı sonra listede istediğin siteleri buraya ekle


senin yaptığın ayar dinamik filtreleme ve porno yu seçmen gfi ın hangi siteleri bu kategoriye aldığını bilmen gerekli .

Danışman - ITSTACK Bilgi Sistemleri
****************************************************************
Probleminiz Çözüldüğünde Sonucu Burada Paylaşırsanız.
Sizde Aynı Problemi Yaşayanlar İçin Yardım Etmiş Olursunuz.
Eğer sorununuz çözüldü ise lütfen "çözüldü" olarak işaretlerseniz diğer üyeler için çok büyük kolaylık sağlayacaktır.
*****************************************************************

 
Gönderildi : 22/03/2008 02:04

(@fatihozcan)
Gönderiler: 248
Reputable Member
Konu başlatıcı
 

var abi en üstte bi tane deny yaptım tabiki,el le ekliyorum zaten direk tıklıyorum o kendi ekliyo,

her hangi bir porno siteye girdiğinde yahoodan search ediyo ama izin veriyo yani aslında çalışmasınıda anlayamadım ama öğrendiiğm kadarıyla yahoodan search edicek ,bulduğu site porno kategorisindeyse engelleyecek ,son cümleni pek anlayamadım hocam

 

 
Gönderildi : 22/03/2008 02:41

Hakan Uzuner
(@hakanuzuner)
Gönderiler: 32993
Illustrious Member Yönetici
 

tam olarak bunu diyorum bu girdiğin site porno kategorisinde değil ise girmesinde sakınca yok .

Danışman - ITSTACK Bilgi Sistemleri
****************************************************************
Probleminiz Çözüldüğünde Sonucu Burada Paylaşırsanız.
Sizde Aynı Problemi Yaşayanlar İçin Yardım Etmiş Olursunuz.
Eğer sorununuz çözüldü ise lütfen "çözüldü" olarak işaretlerseniz diğer üyeler için çok büyük kolaylık sağlayacaktır.
*****************************************************************

 
Gönderildi : 22/03/2008 02:56

(@fatihozcan)
Gönderiler: 248
Reputable Member
Konu başlatıcı
 

abi porno,tüm kötü kelimeler,resimler filan var, denemeek için iki üçtane farklı siteye girdim yine açtı, yahoo da search ettiğii adres filan değişmiş olabilirmi,yada bu hizmeti yahoo artık sağlamıyo gibi,

 

 
Gönderildi : 22/03/2008 03:03

(@fatihozcan)
Gönderiler: 248
Reputable Member
Konu başlatıcı
 

yok yine denedim loglardan bakıyorum yahooya giidiyo ama yine izin veriyo 🙁

 

 
Gönderildi : 22/03/2008 03:25

Hakan Uzuner
(@hakanuzuner)
Gönderiler: 32993
Illustrious Member Yönetici
 

o zaman sana gfi 4 lazım ... anladın sen ...

Danışman - ITSTACK Bilgi Sistemleri
****************************************************************
Probleminiz Çözüldüğünde Sonucu Burada Paylaşırsanız.
Sizde Aynı Problemi Yaşayanlar İçin Yardım Etmiş Olursunuz.
Eğer sorununuz çözüldü ise lütfen "çözüldü" olarak işaretlerseniz diğer üyeler için çok büyük kolaylık sağlayacaktır.
*****************************************************************

 
Gönderildi : 22/03/2008 03:33

(@fatihozcan)
Gönderiler: 248
Reputable Member
Konu başlatıcı
 

ok anladım 🙂

 
Gönderildi : 23/03/2008 12:23

(@fatihozcan)
Gönderiler: 248
Reputable Member
Konu başlatıcı
 

v4 ü yükledim 1 aylık deneme keyi aldım,web filter bölümünde yeni bir policy yazdım pornograpgu,adult,sexyaluty üçüne blockla dedim bir kullanııcı için ancak yine hiç kime diyom olduk bizim isa kendi kafasına göre takılıyo 🙂

 

 

 
Gönderildi : 23/03/2008 13:43

Hakan Uzuner
(@hakanuzuner)
Gönderiler: 32993
Illustrious Member Yönetici
 

girdiğin siteleri özelden yollasana kontrol edeyim .

Danışman - ITSTACK Bilgi Sistemleri
****************************************************************
Probleminiz Çözüldüğünde Sonucu Burada Paylaşırsanız.
Sizde Aynı Problemi Yaşayanlar İçin Yardım Etmiş Olursunuz.
Eğer sorununuz çözüldü ise lütfen "çözüldü" olarak işaretlerseniz diğer üyeler için çok büyük kolaylık sağlayacaktır.
*****************************************************************

 
Gönderildi : 23/03/2008 14:07

(@fatihozcan)
Gönderiler: 248
Reputable Member
Konu başlatıcı
 

attımmm

 
Gönderildi : 23/03/2008 20:24

Paylaş: