Server ikincil IP h...
 
Bildirimler
Hepsini Temizle

Server ikincil IP hk.  

  RSS
Bünyamin BOZOĞLU
(@BunyaminBOZOGLU)
Üye

Arkadşalar servere ikincil bir İP vernek istiyorum.

İP giriyorum fakat bağlatı kopuyor. Yani diğer varsayılan olması gereken İP dervreden çıkıyor. İkisini aynı anda problemsiz nasıl çalıştırırım.

Teşekkürler 

Alıntı
Gönderildi : 16/08/2010 13:24
Rıza ŞAHAN
(@www-rizasahan-com)
Değerli Üye Forum Yöneticisi

Merhaba server işletim sistemi nedir?


2 ethernet ilemi 2 ip kullanacaksınız?Tek ethernete iki ipmi veriyorsunuz?

CevapAlıntı
Gönderildi : 16/08/2010 13:30
Bünyamin BOZOĞLU
(@BunyaminBOZOGLU)
Üye

yok hocam 1 ethernet ile iki ip kullnıcam. Ama birini birincil yapmalıyım. ping attığımda sorun olmamalı

CevapAlıntı
Gönderildi : 16/08/2010 13:46
Rıza ŞAHAN
(@www-rizasahan-com)
Değerli Üye Forum Yöneticisi

Bunu hangi server işletim sisteminde yapıyorsunuz.Ben xp işletim sistemi üzerinden denediğimde bir sorun çıkmıyor.

CevapAlıntı
Gönderildi : 16/08/2010 13:51
Bünyamin BOZOĞLU
(@BunyaminBOZOGLU)
Üye

Server 2003 Standart Edition hocam

CevapAlıntı
Gönderildi : 16/08/2010 14:11
Rıza ŞAHAN
(@www-rizasahan-com)
Değerli Üye Forum Yöneticisi

Ben test ortamında denedim sorun yok bununla ilgili bir uyarı varmı loglarda.

CevapAlıntı
Gönderildi : 16/08/2010 14:25
Bünyamin BOZOĞLU
(@BunyaminBOZOGLU)
Üye

şöyle bir durum var. Ben Ağ geçidi de giriyorum. Bundan olabilirmi. Logarda da herhangi bir şey yok hocam

CevapAlıntı
Gönderildi : 16/08/2010 14:31
Rıza ŞAHAN
(@www-rizasahan-com)
Değerli Üye Forum Yöneticisi

Bir ethernette bir ağ geçidi olur.Ağ geçidi girmeyin.

CevapAlıntı
Gönderildi : 16/08/2010 14:36
Bünyamin BOZOĞLU
(@BunyaminBOZOGLU)
Üye

beceremedim bir türlü ikinci.

İP ekleyince iki ip yede ping atılmaz oluyor.

CevapAlıntı
Gönderildi : 16/08/2010 15:56
Rıza ŞAHAN
(@www-rizasahan-com)
Değerli Üye Forum Yöneticisi

Bizzat sizin için test ettim sorunsuz çalışıyor.Bunu serverde neden yapma gereği duyuyorsunuz.Ağ geçidi tek olmalı iki ağ geçidi olmaz zaten.

CevapAlıntı
Gönderildi : 16/08/2010 15:59
Bünyamin BOZOĞLU
(@BunyaminBOZOGLU)
Üye

şimdi hocam ağ geçidini kaldırdım sadece ip girdim yine olmadı. Yapmak istememin sebebi

Bir İP blogunda MAil server var. Diger İp bloğunda local deki kullanıcılar var. Localdeki kullandığımız LKS, Ticari yazlımlarımızı v.b. mail server de de kullanmak istedim. Bunu için de local İP girmem gerekti mail servere.  

CevapAlıntı
Gönderildi : 16/08/2010 16:08
Rıza ŞAHAN
(@www-rizasahan-com)
Değerli Üye Forum Yöneticisi

Bu durum zorunlu ise bir kart daha takın.Sağlıklı bir sistem olur.Hem hatları ayırmış olursunuz.

CevapAlıntı
Gönderildi : 16/08/2010 16:16
Bünyamin BOZOĞLU
(@BunyaminBOZOGLU)
Üye

Tamam Dediğiniz gibi yapalım. Teşekkür ederim

CevapAlıntı
Gönderildi : 16/08/2010 18:08
Rıza ŞAHAN
(@www-rizasahan-com)
Değerli Üye Forum Yöneticisi

Biz teşekkür ederiz kolay gelsin.Böylesi daha sağlıklı olur hem.

CevapAlıntı
Gönderildi : 16/08/2010 19:11
Bünyamin BOZOĞLU
(@BunyaminBOZOGLU)
Üye

Sorunu şöyle çözdüm Kaspersky 1212 versiyoınu yüklüydü. Bunda kaynaklanıyormuş. Bir üst versiyonunu daha yüklemedim ama 1212 kaldırınca makina uçmaya başladı:)

Teşekkür ederim herkese

 

CevapAlıntı
Gönderildi : 17/08/2010 12:12
Rıza ŞAHAN
(@www-rizasahan-com)
Değerli Üye Forum Yöneticisi

Geri bildirim için teşekkürler kaspersky son zamanlarda çok sorun olmaya başladı.Nod 32 tavsiye ederim.

CevapAlıntı
Gönderildi : 17/08/2010 12:45
Paylaş: