Forum

550 5.7.1 Unable to...
 
Bildirimler
Hepsini Temizle

550 5.7.1 Unable to relay

17 Yazılar
6 Üyeler
0 Reactions
3,938 Görüntüleme
(@troublesome)
Gönderiler: 38
Trusted Member
Konu başlatıcı
 


Arkadaşlar kolay gelsin bi problemim var daha önce karşılaşan varmı.


exchange 2007 yapılandırdım kullanıyorum. şimdi bi email hesabını exchange olarak outlooka kurduğumda hiçbirproblem yok her yöne mail atabiliyorum mail alabiliyorum                                 (domain içi,hotmail,yahoo.....vs). OWA ile de mail atabiliyorum her yöne mail de alabiliyorum. ama emaili outlooka pop3 olarak kurduğum zaman kendi domainme mail atabiliyorum ama dışarıya mail atamıyorum


 '[email protected]',28.03.2008 12:25
            550 5.7.1 Unable to relay
şeklinde bir hata mesajı geliyor.


sebebini bulamadım birtürlü sebebini bilen varsa cevap yazarsa sevinirim. problemi anlatabildim sanırım, yinede problem hakkında sorusu olan varsa yanıtlamaya çalışayım.

 
Gönderildi : 31/03/2008 16:50

(@anonim)
Gönderiler: 1779
Famed Member
 

bunun için pop3 hesap tanımlarken outlook veya o.express ikisindede var


göndermek için bir kullanıcı ve şifre tanımlarsınız ki server izinsiz mail iletmesin yani bu normal , sunucular relay e kapalıdır.


outlook hesaplar kısmına gelirsen var olan hesabı göster dedikten sonra pop3 hesabını görürsün


diğer ayarlar sekmesine tıklarsan giden sunucu kısmına gel ve giden sunucum kimlik doğrulaması istiyor işaretini seç ve gelen sunucum ile aynı kimlik doğrulamasını kullan demelisiniz

 
Gönderildi : 31/03/2008 17:54

(@troublesome)
Gönderiler: 38
Trusted Member
Konu başlatıcı
 

sorun outlook tarafında değil. o dediğiniz ayarları zaten yaptım.

 
Gönderildi : 31/03/2008 19:01

(@birolaydugan)
Gönderiler: 867
Prominent Member

(@troublesome)
Gönderiler: 38
Trusted Member
Konu başlatıcı
 

eyvAllah Birol formumuma teşrif ettiğin için sağol 🙂 Ertan ben bu arada

 
Gönderildi : 31/03/2008 19:50

(@Anonim)
Gönderiler: 0
 

Arkadaşlar kolay gelsin bi problemim var daha önce karşılaşan varmı.

exchange 2007 yapılandırdım kullanıyorum. şimdi bi email hesabını exchange olarak outlooka kurduğumda hiçbirproblem yok her yöne mail atabiliyorum mail alabiliyorum                                 (domain içi,hotmail,yahoo.....vs). OWA ile de mail atabiliyorum her yöne mail de alabiliyorum. ama emaili outlooka pop3 olarak kurduğum zaman kendi domainme mail atabiliyorum ama dışarıya mail atamıyorum

 '[email protected]',28.03.2008 12:25
            550 5.7.1 Unable to relay
şeklinde bir hata mesajı geliyor.

sebebini bulamadım birtürlü sebebini bilen varsa cevap yazarsa sevinirim. problemi anlatabildim sanırım, yinede problem hakkında sorusu olan varsa yanıtlamaya çalışayım.

 

Merhaba ;

Ayriyeten  Cisco Pix Firewall  kullanıyormusunuz ?

Teşekkürler 

 
Gönderildi : 01/04/2008 04:15

(@troublesome)
Gönderiler: 38
Trusted Member
Konu başlatıcı
 

hayır kullanmıyorum

 
Gönderildi : 01/04/2008 11:37

(@ErtanKURUN)
Gönderiler: 686
Honorable Member
 

Merhaba; 


Exchange System Manager’da Servers altinda Protocols altinda SMTP altinda SMTP Virtual Server Properties’de Access tabinda Relay butonuna tiklayin. Burada alt bolumde Allow computers which successfully authenticate to relay kutusu işaretlimi acaba ?

Kullanıcının e-mail adresinin  Exchange Recipient Policy’lerle uyusup uyusmadıgını kontrol ettinizmi ?

 
Gönderildi : 01/04/2008 12:56

(@ErtanKURUN)
Gönderiler: 686
Honorable Member
 

Merhaba;


Son olarak http://support.microsoft.com/kb/895853  bu makaleyi inceleye bilirsiniz kolay gelsin...

 
Gönderildi : 01/04/2008 12:57

(@troublesome)
Gönderiler: 38
Trusted Member
Konu başlatıcı
 

Arkadaşlar EXCHANGE 2007 kullanıyorum system manager yok smtp virtual server yok


bunun bana 2007 tercümesini yapabilirsenzi sevinirim

 
Gönderildi : 01/04/2008 13:10

Hakan Uzuner
(@hakanuzuner)
Gönderiler: 33046
Illustrious Member Yönetici
 

Merhaba


giden sunucum  kimlik doğrulama istiyor seçeneğini istemci programda ( outlook veya outlook express) seçerek sorunu giderebilirsiniz.

Danışman - ITSTACK Bilgi Sistemleri
****************************************************************
Probleminiz Çözüldüğünde Sonucu Burada Paylaşırsanız.
Sizde Aynı Problemi Yaşayanlar İçin Yardım Etmiş Olursunuz.
Eğer sorununuz çözüldü ise lütfen "çözüldü" olarak işaretlerseniz diğer üyeler için çok büyük kolaylık sağlayacaktır.
*****************************************************************

 
Gönderildi : 01/04/2008 13:16

(@troublesome)
Gönderiler: 38
Trusted Member
Konu başlatıcı
 

işaretli arkadaşlar o seçenekte işaretli.

 
Gönderildi : 01/04/2008 13:18

Hakan Uzuner
(@hakanuzuner)
Gönderiler: 33046
Illustrious Member Yönetici
 

peki kimlik doğrulama için kullanıcı adı@domain.com şeklinde tanımlı mı .

Danışman - ITSTACK Bilgi Sistemleri
****************************************************************
Probleminiz Çözüldüğünde Sonucu Burada Paylaşırsanız.
Sizde Aynı Problemi Yaşayanlar İçin Yardım Etmiş Olursunuz.
Eğer sorununuz çözüldü ise lütfen "çözüldü" olarak işaretlerseniz diğer üyeler için çok büyük kolaylık sağlayacaktır.
*****************************************************************

 
Gönderildi : 01/04/2008 13:18

(@troublesome)
Gönderiler: 38
Trusted Member
Konu başlatıcı
 

hayır "gelen posta sunucum ile aynı ayarları kullan" seçeneği aktif


 

 
Gönderildi : 01/04/2008 13:20

(@anonim)
Gönderiler: 1779
Famed Member
 

http://msexchangeteam.com/archive/2006/12/28/432013.aspx


Bu linkte 2007 için Relay ayarları mevcut

 
Gönderildi : 01/04/2008 13:25

(@troublesome)
Gönderiler: 38
Trusted Member
Konu başlatıcı
 

hocam çok teşekkürler bu en son gönderdiğin link işe yaradı. olay management shell de bitiyo yine. connectorlere authenticeted userlar için izin vermen gerekiyomuş. şu an test ediyorum ama büyük ihtimalle oldu.

 
Gönderildi : 01/04/2008 14:38

(@anonim)
Gönderiler: 1779
Famed Member
 

Geri Dönüş Yaparak postu sonlandırdıgınız için asıl ben teşekkur ederim.

 
Gönderildi : 01/04/2008 20:12

Paylaş: