Trend Micro Remove ...
 
Bildirimler
Hepsini Temizle

Trend Micro Remove yapamıyorum  

  RSS
CozumPark
(@cozumpark)
Onursal Üye Yönetici

Herkez e merhaba

 

Trend in server versiyonu olan 3-6 yi server a kurdum sorunsuz calısıyordu. Client larda da aynı şekilde sorunsuz calısıyordu.

Fakat bi sorundan dolayı Trend i server dan kaldırdım. Bu yuzden clienlarda bir ara çalısmama ya basladı.

Trendi server a tekrar kurdum clientlar yine çalışmadı ve bu kez da clientları kaldıramıyorum.

 Registry i falan tamammen temizledim bi kaç işlem yaptım fakat sorunu çözemedim.

NOT: vermiş olduğu hata hatırlayamadım.

Trendin servisleri de baslamıyor. Sorunu nasıl cozebilirim.

tskrlr.

 

 

Alıntı
Gönderildi : 01/03/2008 00:50
Hakan Uzuner
(@hakanuzuner)
Kıdemli Üye Yönetici

Merhaba

http://www.ursoftware.com/

deneyebilirsin. 

Danışman - ITSTACK Bilgi Sistemleri
****************************************************************
Probleminiz Çözüldüğünde Sonucu Burada Paylaşırsanız.
Sizde Aynı Problemi Yaşayanlar İçin Yardım Etmiş Olursunuz.
Eğer sorununuz çözüldü ise lütfen "çözüldü" olarak işaretlerseniz diğer üyeler için çok büyük kolaylık sağlayacaktır.
*****************************************************************

CevapAlıntı
Gönderildi : 01/03/2008 00:52
CozumPark
(@cozumpark)
Onursal Üye Yönetici

tskrlr hakan hocam

yarın musterımde deyıcem.

ıyı aksamlar.

 

 

CevapAlıntı
Gönderildi : 01/03/2008 00:55
Sefa ON
(@SefaON)
Üye

Merhabalar,

trend micro'u kaldırmak istiyorsan kurulum sırasında vermiş olduğun pw ile kaldıracaksın aksi taktirde başına sorunlar acaktır. yada servere tekrar kurulum yapıp server üzerinden clientleri uninstall yapacaksın. Sorunun devam ederse yardımcı olmaya calışırım..

 

CevapAlıntı
Gönderildi : 03/03/2008 11:36
CozumPark
(@cozumpark)
Onursal Üye Yönetici

sn. Sefa on

zaten benim sorunumda o client tarafında unistall edilemiyor. Cunku trend in servisleri bile çalışmıyor + Unistall ederken password ekranı bile gelmiyor + server dan da kaldırılamıyor. Çünkü

ilk başta ben kurulumda hata yaptım: server a yükledim, clientlara yükledim sorunsuz çalışıyordu sonra bir sorun cıktı trendi client lardan kaldırmadan server dan kaldırdım. ve daha sonra client lardan kalkmadı.

hakan hocan ın gondermis oldugu link deki programı indirdim fakat aynı hatayı verdi.

ben sorunu registry i temizleyerek çözdüm. ve trendi tekrar yükledim. Sorun çözüldü.

tskrlr.

 

CevapAlıntı
Gönderildi : 03/03/2008 23:08
Deniz Verman
(@DenizVerman)
Üye

bende kurulumda hata yaptım clientlardan kaldırmadan direk serverdan kaldırdım ve şuan tam olarak kaldırılmadı ve başka bir virüs programıda kuramıyorum çözüm nedir acaba smb tekrar kurmammı gerekir...

CevapAlıntı
Gönderildi : 02/03/2009 22:45
Deniz Verman
(@DenizVerman)
Üye

kullandığım trend micro smb 3.6 versiyonu idi şimdi onu bulamıyorum nasıl kurucam yardımlarınızı bekliyorum...

CevapAlıntı
Gönderildi : 02/03/2009 23:15
Murat GUCLU
(@muratguclu)
Üye

http://support.microsoft.com/kb/290301

Buradaki tool ile kaldırmayı denermisin?

 

CevapAlıntı
Gönderildi : 02/03/2009 23:29
Murat GUCLU
(@muratguclu)
Üye

http://forum.kaspersky.com/lofiversion/index.php/t57176.html

CevapAlıntı
Gönderildi : 02/03/2009 23:35
Deniz Verman
(@DenizVerman)
Üye

bu bana neyi sağlıycak hocam komple kaldırmışmı olucam trend micro smb'i başka bir virus programı kuracaktım ama trend micro smb 3.5 kurulu olduğunu önce bunu kaldırmamı söylüyor ama program ekle kaldırda falan göremiyorum bunu....

CevapAlıntı
Gönderildi : 02/03/2009 23:36
Deniz Verman
(@DenizVerman)
Üye

hocam dediğiniz tool'u servera kurdum fakat trend micro ile ilgili hiç birşey çıkmadı burda....

CevapAlıntı
Gönderildi : 02/03/2009 23:40
Murat GUCLU
(@muratguclu)
Üye

Linktekini denedin mi?

CevapAlıntı
Gönderildi : 02/03/2009 23:44
Deniz Verman
(@DenizVerman)
Üye

[quote user="Murat GUCLU"] http://forum.kaspersky.com/lofiversion/index.php/t57176.html[/quote]


 murat hocam bu işe yaradı çok teşekkür ederim kuruluma geçtim tekrar tekrar teşekkürler...

CevapAlıntı
Gönderildi : 03/03/2009 00:02
Murat GUCLU
(@muratguclu)
Üye

Geçmiş olsun

CevapAlıntı
Gönderildi : 03/03/2009 00:11
Fatih GÖKTAŞ
(@FatihGOKTAS)
Üye

BİLGİ AMAÇLI


 * Trend Micro'nun parolasını unutmuş olsanız bile; regedit kaydından local machine\software\trend micro yolunu izleyerek \main altına AllowUninstall seçeneğini 1 yapın. Parola istemeden kaldıracaktır.


* Trend Micro'nun artıklarını kaldırmak için; kendi sitesinde tool mevcuttur.

CevapAlıntı
Gönderildi : 03/03/2009 03:22
Paylaş: