Forum

Sistem ve ntbackup ...
 
Bildirimler
Hepsini Temizle

Sistem ve ntbackup problemli

7 Yazılar
3 Üyeler
0 Likes
697 Görüntüleme
(@armaganyasar)
Gönderiler: 22
Eminent Member
Konu başlatıcı
 
Öncelikle Merhabalar.....
Benim sorunum aslında bir nevi kanser her yoldan kapalıyım bütün pazar günü uğraştım ancak bi çözüm bulamadım olay şöyle ki;
Hp Proliant Ml 350 üzerinde SBS 2003 Standart sp2 kurulu exchange ve ad çalışır durumda sistemdeki antin kuntin sorunlar
 (sality kod adlı polymorphic bir virus girmişti) nedeniyle tekrar kurlum yapma kararı aldım
ancak system state' in yedeğini bir türlü çekemedim 3.part bir iki yazılım denedim onlarda işe yaramadı. windows installer hizmeti çalışmıyor, sp2'de de sorun var tekrardan bile kuramıyorum, ntbackup un 
sorunu anladığım kadarıyla VSS'den kaynaklanıyor buna sebep olacak tek şey ise acronis tru image programı onuda kaldıramıyorum registry den bağzı düzenlemeler falan yaptım yine tık yok sistem onarmayı denedim işe yaramadı sizce ne yapabilirim....
Ntbackup'ın hata kodu :
"Birim gölge kopya oluşumu: 1 girişimi.
İşlev tamamlanmadan zaman aşımı ortaya çıktı.
Birim gölge kopyası oluşturulurken hata döndürüldü:0xffffffff.
Birim gölge kopyası oluşturulurken hata döndürüldü:ffffffff
Yedekleme İptal Ediliyor."
 
Gönderildi : 16/03/2009 16:31

(@ugurdasdemir)
Gönderiler: 1824
Noble Member
 

Merhaba

http://www.cozumpark.com/forums/thread/78989.aspx       burdan benzer bir sorun yaşanmış.

http://www.cozumpark.com/forums/thread/74344.aspx

Kolay Gelsin

 
Gönderildi : 16/03/2009 16:42

(@armaganyasar)
Gönderiler: 22
Eminent Member
Konu başlatıcı
 

Cevabınız için çok teşekür ederim, verdiğiniz linkleri kontrol ettim ancak bir çözüm bulamadım. 

 
Gönderildi : 16/03/2009 18:14

(@ugurdasdemir)
Gönderiler: 1824
Noble Member
 

Merhaba

  1. Kayıt Defteri Düzenleyicisi'ni (Regedt32.exe) başlatın.
  2. Kayıt defterinde aşağıdaki anahtarı bulun ve tıklatın:
    HKEY_LOCAL_MACHINE\System\CurrentControlSet\Control\Session Manager\Memory Management
  3. Düzen menüsünde, Değer Ekle'yi tıklatın ve sonra da aşağıdaki kayıt defteri değerini ekleyin:
    Değer adı: PoolUsageMaximum
    Veri türü: REG_DWORD
    Radix: Ondalık
    Değer verisi: 60

    Değeri 60 olarak ayarlamak, Bellek Yöneticisi'ne kırpma işlemine
    PagedPoolMax için varsayılan ayar olan yüzde 80 yerine yüzde 60
    değerine ulaşıldığında başlamasını bildirir. Ani artışlarda yüzde 60
    eşiği yeterli değilse, bu ayarı yüzde 50 veya yüzde 40'a düşürün.

    Değer adı: PagedPoolSize
    Veri türü: REG_DWORD
    Radix: Onaltılı
    Değer verisi: 0xFFFFFFFF

    PagedPoolSize değerini 0xFFFFFFFF olarak ayarlamak, en fazla disk
    belleği havuzunu bilgisayardaki diğer kaynakların yerine ayırır.

  4. Kayıt Defteri Düzenleyicisi'nden çıkın.
  5. Değişikliklerin etkili olması için sunucuyu yeniden başlatın. Kaynak
 
Gönderildi : 17/03/2009 23:47

(@armaganyasar)
Gönderiler: 22
Eminent Member
Konu başlatıcı
 

 Hocam Söylediğiniz işlemleri yaptım bu seferde şöyle bir hata aldım;


 


"
Birim gölge kopyası oluşturulurken hata döndürüldü:Parametre hatalı.



Gölge kopya olmayan yedekleme moduna geri dönülüyor.
Yedekleme "System State"
Yedekleme kümesi #1, #1 ortamında
Yedekleme açıklaması: "Küme oluşturuldu: 3/19/2009 - 11:39 AM"
Ortam adı: "sistemstate2.bkf yedeklendi Tarih: 3/19/2009 Saat: 11:39 AM"


Yedekleme Türü: Kopyala


3/19/2009 üzerinde Yedekleme başlangıç saati: 11:41 AM.
Uyarı: Şu açılamıyor:  "c:\windows\SYSVOL\domain\DO_NOT_REMOVE_NtFrs_PreInstall_Directory"  - atlandı.
Neden: Dosya başka bir işlem tarafından kullanıldığından bu işlem dosyaya erişemiyor.



3/19/2009 üzerinde Yedekleme tamamlanma saati: 11:49 AM.
Dizin Sayısı: 256
Dosya Sayısı: 2818
Bayt: 562,499,592
Saat:  7 dakika ve  34 saniye."

 
Gönderildi : 19/03/2009 14:59

(@ugurdasdemir)
Gönderiler: 1824
Noble Member
 

Mrb. Armağan Bey;

Hata akabinde system state'in yedeğini alabildik mi ? " Dosya başka bir işlem tarafından kullanıldığından bu işlem dosyaya erişemiyor."

geri bildirim yaparsan sevinirim...

 
Gönderildi : 21/03/2009 12:51

(@serhatakinci)
Gönderiler: 4117
Famed Member
 

Merhaba.

Büyük ihtimalle sorun Acronis. Kaldırıp denemelisiniz.

Kaldıramıyorsanız tüm servislerini devre dışı bırakın, sistemi yeniden başlatın ve tekrar deneyin.

 
Gönderildi : 21/03/2009 14:02

Paylaş: