Forum

ManageEngine Servic...
 
Bildirimler
Hepsini Temizle

ManageEngine ServiceDesk Plus kurulum

12 Yazılar
2 Üyeler
0 Likes
1,281 Görüntüleme
(@halilhafizoglu)
Gönderiler: 32
Trusted Member
Konu başlatıcı
 

 

Merhaba Arkadaşlar;

Firmamızda ManageEngine ServiceDesk Plus kurulumu yaptık ama ana kurulumdan sonra kendi lokasyonumuza entegresi noktasında sıkıntı yasamaktayım elinde türkçe dokuman olupta paylaşabilen olursa sevinirim,Teşekkürler 

 

http://www.cozumpark.com/blogs/cobit-itil/archive/2010/07/11/manage-engine-servicedesk-plus.aspx var ama genel ayarlarla ilgili bir makale bulamadım 

 
Gönderildi : 30/06/2015 14:20

(@resulsoydas)
Gönderiler: 1627
Noble Member
 

Çok zor değil. Nerede takıldınız? Kurulumdan sonra zaten sihirbaz çıkıyor olması lazım. Eğer gelmedi ise Management kısmından sihirbaza ulaşabilirsiniz.

 
Gönderildi : 30/06/2015 14:58

(@halilhafizoglu)
Gönderiler: 32
Trusted Member
Konu başlatıcı
 

Çok zor değil. Nerede takıldınız? Kurulumdan sonra zaten sihirbaz çıkıyor olması lazım. Eğer gelmedi ise Management kısmından sihirbaza ulaşabilirsiniz.

Merhaba Öncelikle,ilginiz için teşekkürler, ama sihirbazın cıkma noktasında bi sorun yok dedigim gibi  genel ayarlar tamam browser uzerinden giriş yapılmakta servisdeske ama

 yardım masası alt kıvrımlarının entegresi ve sistemin ayaga kaldırılması noktasında  genel bi dokuman olup olmadıgı yönundeydi talebim

 [url= http://i.hizliresim.com/mPmdnY.jp g" target="_blank">http://i.hizliresim.com/mPmdnY.jp g"/> [/img][/url]

 
Gönderildi : 30/06/2015 15:11

(@resulsoydas)
Gönderiler: 1627
Noble Member
 

Sihirbazı takip ederek ayarlarınızı yapmaya başlayın. Takıldığınız yerde sorun yardımcı olalım. Kullanmayacağınız bazı kısımları atlayabilirsiniz. Ortamınızda AD var ise entegrasyonunu yapmanızı öneririm. Kullanıcılara hesap açma kapatma vs olayı ile uğraşmazsınız. Ayrıca her uygulama için ayrı bir hesap kullanma derdide ortadan kalkar.

 
Gönderildi : 30/06/2015 15:15

(@halilhafizoglu)
Gönderiler: 32
Trusted Member
Konu başlatıcı
 

Aynen Ad entegresi basarılı bi şekilde gerçekleştirildi sihirbazı kullanmadım nedeni ise kendime göre lazım olabilecek kısımları direk manuel olarak  yapmaktı resul bey bi kaç saate kendi entegrem biter ve  tekrardan ben bir donus yaparım foruma

 
Gönderildi : 30/06/2015 15:22

(@halilhafizoglu)
Gönderiler: 32
Trusted Member
Konu başlatıcı
 

Merhaba lokasyonumuzda exchange sunucumuz mevcut ve böyle bir hata almaktayım

 

HATA :E-posta ayarları başarıyla kaydedildi. Istenen hedefte geçerli sertifika yolu bulunamadı, bu yüzden Güvenilen/Kendinden İmzalı Sertifika uygulamak için lütfen 

Posta alınırken, ManageEngine ServiceDesk Plus posta sunucusundaki posta hesabının e-posta iletilerini siler. Bu nedenle, ayrı bir posta hesabı oluşturun ve o hesabı bu posta kimliğine diğer ad olarak tanıtın. 

[url= http://i.hizliresim.com/qYVBvD.jp g" target="_blank">http://i.hizliresim.com/qYVBvD.jp g"/> [/img][/url]

 
Gönderildi : 30/06/2015 21:08

(@resulsoydas)
Gönderiler: 1627
Noble Member
 

Gelen Mailler için  POP, gidenler içinde SMTP kullanın.

 
Gönderildi : 01/07/2015 11:06

(@halilhafizoglu)
Gönderiler: 32
Trusted Member
Konu başlatıcı
 

Gelen Mailler için  POP, gidenler içinde SMTP kullanın.

 

Merhaba Resul Bey

Gelen pop3  port 110 giden smtp 25 portundan ayarlı ama

 

HATA :Email Ayarları Başarıyla kaydedildi. Mail sunucuyla bağlantıyı kontrol ederken hata oluştu - Posta kutusuna bağlanırken problem oluştu.

 

bu hatayı vermekte kaydet derken 

 
Gönderildi : 01/07/2015 13:35

(@resulsoydas)
Gönderiler: 1627
Noble Member
 

Tamam portlar doğru. Hata dediğine bakmayın. Ayarları kaydetmiş sonuçta. Muhtemelen TR çeviride bir sıkıntı var 😉

 
Gönderildi : 01/07/2015 15:33

(@halilhafizoglu)
Gönderiler: 32
Trusted Member
Konu başlatıcı
 

Ama halen web portaldan oluşturulan istekler belirtilen desk mail adresine düşmemekte

 
Gönderildi : 01/07/2015 18:55

(@resulsoydas)
Gönderiler: 1627
Noble Member
 

Önemsiz kutusunu kontrol edin. Exchange mi vardı? ServiceDesk'in olduğu makinanın IP'sini relay'e ekleyin.

 
Gönderildi : 01/07/2015 19:42

(@resulsoydas)
Gönderiler: 1627
Noble Member
 

SMTP ayarlarında Kimlik denetimi yapsın seceneğini seçip hesabın kul. bilgilerini yazın.

 
Gönderildi : 01/07/2015 19:45

Paylaş: