Anasayfa » Forum

Veeam Backup Free W...
 

Veeam Backup Free Windows 10 sürekli yedekleme sorunu  

  RSS
Volkan Tipi
(@VolkanTipi)
Yeni Üye

Merhaba,

Windows 7 üzerinde veeam backup kullanıyorduk. Daha sonra Windows 10'a geçirdik bilgisayarı. Buna geçirdikten sonra aynı ayarlar olmasına rağmen belirttiğim saat dışında da yedekleme yapıyor. Sanki shadow copy gibi davranıyor. Bir ara düzelmişti. Şimdi yine yapmaya başladı. Neden olabilir?

Alıntı
Gönderildi : 20/09/2018 17:01
Cahit YOLACAN
(@cahityolacan)
Üye Forum Yöneticisi

Hem veeeam hemde windows Zamnalanmis gorevlere bakarmisin.

Cunku durduk yere hic bir yazilim islem yapmaz. Mutlaka bir ayar degisimi yada bir tik yapmisindir. Orngegin veri degisimi oldugunda yedkelema baslat gibi yada 15 dakiya bir yedek baslat gibi. 

 

Yalanlar birilerinin gerçeklerle kirlettiği güzel hikayelerdir.

****************************************************************
Probleminiz Çözüldüğünde Sonucu Burada Paylaşırsanız.
Sizde Aynı Problemi Yaşayanlar İçin Yardım Etmiş Olursunuz.
Eğer sorununuz çözüldü ise lütfen "çözüldü" olarak işaretlerseniz diğer üyeler için çok büyük kolaylık sağlayacaktır.
*****************************************************************

CevapAlıntı
Gönderildi : 20/09/2018 18:22
Volkan Tipi
(@VolkanTipi)
Yeni Üye

[quote user="Cahit YOLACAN"]

Hem veeeam hemde windows Zamnalanmis gorevlere bakarmisin.

Cunku durduk yere hic bir yazilim islem yapmaz. Mutlaka bir ayar degisimi yada bir tik yapmisindir. Orngegin veri degisimi oldugunda yedkelema baslat gibi yada 15 dakiya bir yedek baslat gibi. 

Ayarlar böyle;

 

Backup1

 backup2

backup3

backup4

 

Backup5

[/quote]

CevapAlıntı
Gönderildi : 20/09/2018 19:40
Turan COŞKUN
(@turancoskun)
Tanınmış Üye Forum Yöneticisi

merhaba,

host belirttiğiniz yedekleme zamanında kapalı olup, açılış sonrası ilk anda yedek alınıyor olabilir mi ?

veya uygulamayı güncelleyip/yeniden kurup tekrar test ettiniz mi ?

****************************************************************
Probleminiz Çözüldüğünde Sonucu Burada Paylaşırsanız.
Sizde Aynı Problemi Yaşayanlar İçin Yardım Etmiş Olursunuz.
Eğer sorununuz çözüldü ise lütfen "çözüldü" olarak işaretlerseniz diğer üyeler için çok büyük kolaylık sağlayacaktır.
*****************************************************************

CevapAlıntı
Gönderildi : 21/09/2018 04:45
Volkan Tipi
(@VolkanTipi)
Yeni Üye

[quote user="Turan COŞKUN"]

merhaba,

host belirttiğiniz yedekleme zamanında kapalı olup, açılış sonrası ilk anda yedek alınıyor olabilir mi ?

veya uygulamayı güncelleyip/yeniden kurup tekrar test ettiniz mi ?

[/quote]

Merhaba,

Bu bilgisayar server olarak çalışıyor. Muhasebe programı, ortak vs. bu bilgisayarda. Sürekli açık yani. Kaldırdım tekrar kurdum ama değişmedi.

CevapAlıntı
Gönderildi : 24/09/2018 13:49
Turan COŞKUN
(@turancoskun)
Tanınmış Üye Forum Yöneticisi

veb tarafında uygulamayı kaldırırken,  register, db vb. kayıtlarıda temizlediniz mi ?

farklı bir backup çözümü ile denediğinizde, benzer sorun yaşanıyor mu ?

****************************************************************
Probleminiz Çözüldüğünde Sonucu Burada Paylaşırsanız.
Sizde Aynı Problemi Yaşayanlar İçin Yardım Etmiş Olursunuz.
Eğer sorununuz çözüldü ise lütfen "çözüldü" olarak işaretlerseniz diğer üyeler için çok büyük kolaylık sağlayacaktır.
*****************************************************************

CevapAlıntı
Gönderildi : 25/09/2018 03:58
Cahit YOLACAN
(@cahityolacan)
Üye Forum Yöneticisi

Merhaba yeniden. Ilsmei basarili olsada olmasada bir log tutuyordur. Yaptigi islmeler icin bir kac log bilgisini paylasabilirmisin. Veya lgolari bir incele aralarindan zaman ve gorev farkiliklari nelerdir. Goz gezdir istersen.

Yalanlar birilerinin gerçeklerle kirlettiği güzel hikayelerdir.

****************************************************************
Probleminiz Çözüldüğünde Sonucu Burada Paylaşırsanız.
Sizde Aynı Problemi Yaşayanlar İçin Yardım Etmiş Olursunuz.
Eğer sorununuz çözüldü ise lütfen "çözüldü" olarak işaretlerseniz diğer üyeler için çok büyük kolaylık sağlayacaktır.
*****************************************************************

CevapAlıntı
Gönderildi : 26/09/2018 12:57
Volkan Tipi
(@VolkanTipi)
Yeni Üye

Yedeklemeyi sıfırlayacağım. Yalnız gördüğüm şöyle birşey var. 30 gün önceki yedekleri silmiyor. Ücretsiz sürümde bunu yapmıyor mu?

CevapAlıntı
Gönderildi : 09/10/2018 13:06
Turan COŞKUN
(@turancoskun)
Tanınmış Üye Forum Yöneticisi

[quote user="Volkan Tipi"]

Yedeklemeyi sıfırlayacağım. Yalnız gördüğüm şöyle birşey var. 30 gün önceki yedekleri silmiyor. Ücretsiz sürümde bunu yapmıyor mu?[/quote]

veb free versiyonunda, saklama süresini belirleyebilirsiniz. bkz. retention policy

 

silme ve diğer konularda logları incelediniz mi ?

veya üstte belirttiğim gibi yazılım ve eklentilerini temizleyip, tekrar test edebildiniz mi ?

****************************************************************
Probleminiz Çözüldüğünde Sonucu Burada Paylaşırsanız.
Sizde Aynı Problemi Yaşayanlar İçin Yardım Etmiş Olursunuz.
Eğer sorununuz çözüldü ise lütfen "çözüldü" olarak işaretlerseniz diğer üyeler için çok büyük kolaylık sağlayacaktır.
*****************************************************************

CevapAlıntı
Gönderildi : 11/10/2018 04:03
Murat ACINCI
(@MuratACINCI)
Yeni Üye

Selamlar

Gönderdiğiniz ekran görüntülerine baktığımda her gün saat 14.00 dışında 'LOGOFF ve LOCK aktivitelerinde de yedekleme başlat' seçeneği aktif durumda.

Bunları kaldırıp izlermisiniz.

CevapAlıntı
Gönderildi : 11/10/2018 21:32
Paylaş:
  
Çalışıyor

Lütfen Giriş yap yada Kayıt ol