Anasayfa » Forum

Bilgisayar Dergisi ...
 
Bildirimler
Hepsini Temizle

Bilgisayar Dergisi Tavsiyesi  

  RSS
Selçuk ÜNAL
(@SelcukUNAL)
Üye

Günaydın Arkadaşlar,


Bu yıl bir dergiye abone olup boş vakitlerde okuyayım, gelişmeleri takip edeyim diyorum. Her zaman internetten okumaya fırsat olmayabiliyor. Dergi elinin altında olunca koltuğa yaslanıp ayakları uzatıp okuyup bitiresin geliyor ve 1-2 haftada bitiriyorsun. İyi oluyor.


Geçtiğimiz yıllarda Chip dergisine aboneydim, bu sene de Pcnet'i tercih edeyim diyorum. Sizce biz Bilgi İşlem Departmanı çalışanları için bize en çok hitap eden dergi hangisidir. Bir tavsiyeniz varmıdır? Bir ara "windows magazine" diye bir dergi vardır sanırım ama artık çıkmıyor heralde!!

Alıntı
Gönderildi : 05/01/2011 10:15
ekremcukurca
(@ekremcukurca)
Üye

Ben CHIP derim. Biraz daha IT ye yönelik bilgiler içeriyor. PCNet te sanırım CHIP bünyesinde yayınlanıyor veya ikisi de aynı yayın organı altında tam bilemiyorum.

CevapAlıntı
Gönderildi : 05/01/2011 11:32
Selçuk ÜNAL
(@SelcukUNAL)
Üye

Benimde aklımda Chip geçiyor. Sanırım piyasada da pek alternatif yok heralde kaliteli 3-4 dergi var galiba. 

CevapAlıntı
Gönderildi : 05/01/2011 11:41
Farhad KARIMOV
(@farhadkarimov)
Üye

Arkadaşlar, biraz konu dışı olacak ama sorayım.Bu dergileri sipariş verirsen eğer Azerbaycana gelme gibi bir özelligi varmı?Çatdırılma falan.

CevapAlıntı
Gönderildi : 05/01/2011 14:58
Rıza ŞAHAN
(@rizasahan)
Değerli Üye Forum Yöneticisi

Merhaba,
abone@doganburda.com bu adrese mail atıp sorabilirsiniz.

CevapAlıntı
Gönderildi : 05/01/2011 15:04
Farhad KARIMOV
(@farhadkarimov)
Üye

Hocam, ilginiz ve yardımlarınız için teşekkür ederim!

Şimdi yazıb, soracam onlara.

CevapAlıntı
Gönderildi : 05/01/2011 15:49
Rıza ŞAHAN
(@rizasahan)
Değerli Üye Forum Yöneticisi

Biz teşekkür ederiz.

CevapAlıntı
Gönderildi : 05/01/2011 16:05
Selçuk ÜNAL
(@SelcukUNAL)
Üye

Rıza kardeş, senin takip ettiğin bir dergi varmı acep. Hangisini önerirsin.

CevapAlıntı
Gönderildi : 05/01/2011 21:51
Rıza ŞAHAN
(@rizasahan)
Değerli Üye Forum Yöneticisi

Ben 2 ay öncesine kadar iş yeri vasıtası ile Chip üyesiydim üyelik bitti yenilemedik.Genel olarak chip ve shiftdelete.net sayfalarını takip ediyorum dergi almıyorum.

CevapAlıntı
Gönderildi : 05/01/2011 23:14
ekremcukurca
(@ekremcukurca)
Üye

Ben de online sayfaları takip ediyorum ancak dergide her ay çok yararlı konular ele alınıyor. Ayrıca emecmua adresinde dergilere dijital olarak ta abone olabiliyorsunuz. Normalden daha ucuza geliyor.

CevapAlıntı
Gönderildi : 06/01/2011 02:06
Selçuk ÜNAL
(@SelcukUNAL)
Üye

Evet emecmua olayı süper ama, ne biliyim sanki dergi hardcopy olarak elinin altında olunca daha iyi oluyor gibi geliyor bana. 🙂

CevapAlıntı
Gönderildi : 06/01/2011 10:40
ekremcukurca
(@ekremcukurca)
Üye

O zevk ayrı tabi ama alternatif olmsı bakımından güzel.

CevapAlıntı
Gönderildi : 06/01/2011 23:40
Rıza ŞAHAN
(@rizasahan)
Değerli Üye Forum Yöneticisi

O zaman abi Chip güzel öneririm.Ayrıca bana Cio dergisi geliyor ücretsiz olarak oda güzel kapsam sunuyor sektördeki son gelişmeleri büyük şirkerleri baz alarak anlatıyor başvuru yapabilirsin abi.

CevapAlıntı
Gönderildi : 06/01/2011 23:56
Selçuk ÜNAL
(@SelcukUNAL)
Üye

[quote user="Rıza SAHAN"]O zaman abi Chip güzel öneririm.Ayrıca bana Cio dergisi geliyor ücretsiz olarak oda güzel kapsam sunuyor sektördeki son gelişmeleri büyük şirkerleri baz alarak anlatıyor başvuru yapabilirsin abi.[/quote]


 


Rıza kardeşim Chip dergisine abone oldum. Bu arada  Cio Dergisinin sitesine girdim. Yıllık abonelik bedeli var. Nasıl ücretsiz bende talep ederim. bir tavsiyen var mı? 🙂

CevapAlıntı
Gönderildi : 07/01/2011 20:42
Rıza ŞAHAN
(@rizasahan)
Değerli Üye Forum Yöneticisi

Hayırlı olsun abi.Cio bize ücretsiz geliyor sanırım biz İso üyesi ve 2. büyük 500 kuruluş arasında yer aldığımız için bize ücretsiz geliyor.
Saygılarımla.

CevapAlıntı
Gönderildi : 07/01/2011 23:00
ilker tutu
(@ilkertutu)
Üye

çoğunlukla BThaber gazetesinin takip edildiğini görüyorum.

Bir de eğer isaca üyesi olursanız, ISACA Journal ücretsiz gönderiliyor. Yalnızca isaca.org'a üye olursanız da journal'ın web versiyonunu okuyabiliyordunuz galiba. 

CevapAlıntı
Gönderildi : 08/01/2011 15:48
Selçuk ÜNAL
(@SelcukUNAL)
Üye

Açıklamalar için çok teşekkür ederim arkadaşlar.

CevapAlıntı
Gönderildi : 10/01/2011 16:38
Paylaş: