Bilgisayar Firmasın...
 
Bildirimler
Hepsini Temizle

Bilgisayar Firmasındaki Komik Anlar  

  RSS
Omer KARADENIZ
(@OmerKARADENIZ)
Üye

Merhaba


M: Fotoğraf makinesi memesi varmı?


E: Anlayamadım?


M: Fotoğraf makinesi için memesi istiyorum hani içine koyuyoruzya


E: Anladım mmc kart 


19.06.2004


M: Fan alacaktık


E: Tabii fan çeşitlerimiz burada buyrun bakabilirsiniz


M: Termal takke varmı?


E: Pardon?


M: Termal takke


E: ?????


3 Ocak Salı 2006


M: Merhaba ben Batıkentten ..... firmanın sahibiyim.


Satış Müdürü: Buyrun oturun nasıl yardımcı olabiliriz?


M: Ben batıkentin en ünlü firmasıyım


S.M:Tabii doğrudur, nasıl yardımcı olabiliriz?


M: Büyük firmayız biz


S.M: ?


M: Sizden yüklü bir alım yapıcaz. Bayi fiyatı olsun


S.M: Efendim biz zaten bayilere bayii fiyatı sunuyoruz. Yalnız Ankara içi bayii kanalı sorumlusu Epdatadır


M: Öyle mi? Ama ben çok yüklü bir alım yapıcam


S.M Miktar önemli değil efendim, anlaşmamızı bozup ana dağıtıcımızı ezemeyiz, onlardan almak zorundasınız


M: Öyle mi? Ama çok yüklü alıcam? Yani Batıkentin en büyük firmasıyız biz


S.M: Ne alıcaksınız ben iletirim Epdataya çok uygun fiyatlar verilsin.


M: Şimdilik bir fan alıcam 4 dolarlık kaça alırım?


S.M ????????????????????

Alıntı
Gönderildi : 10/04/2008 15:23
ahmet.altuntas
(@ahmet.altuntas)
Üye

abı super yaaaa:))))))

CevapAlıntı
Gönderildi : 10/04/2008 15:33
Ertan KURUN
(@ErtanKURUN)
Üye

[:D] güzeldi..

CevapAlıntı
Gönderildi : 10/04/2008 15:39
Eren SARISALTIK
(@ErenSARISALTIK)
Üye

Merhaba,

Bizi neredeyse İstanbul dışı olan bir yerden(Eski Londra asfaltı,Edirne'ye doğru giderken) arayıp,biz sizden server alıcaz ama bize şimdi 2 tane mouse 2 tanede mouse pad lazım getirin diyorlardı.(getirir misiniz değil,getirin) :):):)
 

CevapAlıntı
Gönderildi : 10/04/2008 17:33
Ahmet YÜKSEL
(@AhmetYUKSEL)
Üye

Süper olmuş Ömer bey sağ olun

CevapAlıntı
Gönderildi : 10/04/2008 17:50
Bugra KESKIN
(@bugrakeskin)
Saygın Üye

vay uyanık Batıkentli vay :))

eline sağlık Ömer hocam. 

CevapAlıntı
Gönderildi : 10/04/2008 18:11
Sinan KAHRAMAN
(@SinanKAHRAMAN)
Saygın Üye

[:D]

Arkadaşlar PC de kahve tutacağı nerdedir ?

Yeni aldığı PC nin kahve tutacağı kırıldı diye teknik servis aranmış. [:D] 

CevapAlıntı
Gönderildi : 10/04/2008 18:50
Rafet S. AYATA
(@rafets-ayata)
Saygın Üye Forum Yöneticisi

[quote user="Sinan KAHRAMAN"]

[:D]


Arkadaşlar PC de kahve tutacağı nerdedir ?


Yeni aldığı PC nin kahve tutacağı kırıldı diye teknik servis aranmış. [:D] 


[/quote]


Bu çok klasik Sinan Hocam. Hatta videosunu izlemiştim plastik pardak'ta çay içip kahve tutacağına bırakıyor sonra kavhe tutacağı kapanınca neler oluyor tahmin edersiniz 😀

CevapAlıntı
Gönderildi : 11/04/2008 04:54
Korhan Köseoğlu
(@korhankoseoglu)
Üye

[:D] Bombaydı baya


elinize sağlık

CevapAlıntı
Gönderildi : 11/04/2008 12:26
Sinan KAHRAMAN
(@SinanKAHRAMAN)
Saygın Üye
Müşteri : Merhaba, ben Ayşe. Disketimi yuvasından çıkaramıyorum da...
Tek.Des: Çıkartma düğmesine bastınız, değil mi?
Müşteri : Elbette. Sıkıştı herhalde.
Tek.Des: Tamam hanımefendi, not alıyorum. Bir arkadaş gelir bakar.
Müşteri : Bi dakka! Disket henüz yuvasına koymamışım, masanın üzerinde duruyor. Afedersiniz.

***

Tek.Des: Nasıl bir bilgisayarınız var Ömer bey?
Müşteri : Beyaz

***

Tek.Des: Ekranınızın solundaki "Bilgisayarım" ikonunu tıklar mısınız?
Müşteri : Sizin solunuz mu, benim solum mu?

***

Tek.Des: Günaydın. Size nasıl yardımcı olabilirim?
Müşteri : Merhaba. Yazıcım çalışmıyor da...
Tek.Des: Anladım. "Başlat" tuşuna basar mısınız?
Müşteri : Bak dostum! Ben Bill Gates değilim. Bana öyle teknik konuşma!

***

Müşteri
: Merhaba. Ben Aysu. Bilgisayarımdan çıktı alamıyorum. Her deneyişimde
"yazıcı bulunamıyor" diye bir ikaz yazısı çıkıyor. Yazıcıyı kaldırdım ekranın önüne koydum, hâlâ "yazıcı bulunamıyor" diyor.

***

Müşteri : Yazıcımdan renkli çıktı alamıyorum. Bir şeyi eksik mi yapıyorum acaba?
Tek.Des: Yazıcınız renkli mi?
Müşteri : Aaah! Afedersiniz ya...

***

Tek.Des: Şimdi ekranınızın üzerinde ne var hanımefendi?
Müşteri : Eşimin doğum günümde hediye ettiği ayıcık. Niye?

***

Müşteri : Klavyem çalışmıyor.
Tek.Des: Bilgisayara bağlı mı acaba?
Müşteri : Bilgisayaın arkasına ulaşamıyorum.
Tek.Des: Klavyenizi elinize alın ve on adım geri gidin.
Müşteri : Tamam.
Tek.Des: Klavye sizinle geldi mi?
Müşteri : Evet.
Tek.Des: Bu, klavyeniz bilgisayara bağlı değil demek oluyor.
Müşteri : A-a! Masada bir klavye daha var... Hah! Bu çalışıyor.

***

Tek.Des: Şifrenizi söylüyorum: küçük c, büyük a, küçük n, 7
Müşteri : 7 büyük mü, küçük mü?

***

Müşteri : Nete giremiyorum. (dial-up dönemi)
Tek.Des: Parolanızı doğru girdiniz mi acaba?
Müşteri : Tabi. Arkadaşımın girdiği parolanın aynısı girdim.
Tek.Des: Arkadaşınızın girdiği parola neydi?
Müşteri : Beş yıldız.

***

Tek.Des: Hangi anti-virüs programını kullanıyorsunuz efendim?
Müşteri : Windows
Tek.Des: O anti-virüs programı değil efendim.
Müşteri : Afedersiniz; internet explorer`dı.

***

Müşteri : Çok büyük bir problemim var. Arkadaş bilgisayarıma bir ekran koruyucu koydu. Ama mouse`ı oynatınca kayboluyor ya!

***

Tek.Des: Buyurun efendim?
Müşteri : Eee! İlk defa mail gönderiyorum da...
Tek.Des: Tamaam! Ben size yardım edeyim.
Müşteri : Adresteki "a"yı yazdım da, çevresine daireyi nasıl çizeceğim?

CevapAlıntı
Gönderildi : 19/04/2008 09:49
Korhan Köseoğlu
(@korhankoseoglu)
Üye

Müşteri
: Merhaba. Ben Aysu. Bilgisayarımdan çıktı alamıyorum. Her deneyişimde
"yazıcı bulunamıyor" diye bir ikaz yazısı çıkıyor. Yazıcıyı kaldırdım ekranın önüne koydum, hâlâ "yazıcı bulunamıyor" diyor.

çok süperr bişi bu ya 😀

benzeri başıma geldi. adam diyor ya bu şe... webcam i tanıtmıyor. ekranın önüne koydum hala tanımıyor diyo. 😀

CevapAlıntı
Gönderildi : 19/04/2008 12:56
Ismail ÇELIKBAŞ
(@IsmailCELIKBAS)
Üye

Bir anım Teknik sevisten burda cok oluyor ama yazilmaz,

Tek.Des: Merhaba Hoş geldiniz problem nedir?

Müş. : Merhaba bilgisayara virus girdi ne yapmamız lazim?

Tek.Des: Sisteminize virus programı kurup temizleriz ve deneme bir sürüm kurup korumasını saglarız?

Müş.:  Tamam yaptıralım (Müsteri Arkadan izliyor)

Tek.Des: Eve sisteminizi temizledim ve program yüklü ücreti aşagidaki musasebe sorumlusuna ödeyiniz. (ücret az bir miktar)

Müş.: Kardeşim İki tık Tık Bir Şık Şık yaptınız ben buna para vermem ver bilgisayarımı gidiyorum. (alır kasayi ceker gidier tanıdık )

Tek.Des: nabalim bugun ögle yemegi gitti.

CevapAlıntı
Gönderildi : 21/04/2008 04:02
Birol AYDOĞAN
(@birolaydugan)
Üye

Burası Türkiye 🙂

CevapAlıntı
Gönderildi : 21/04/2008 15:09
Korhan Köseoğlu
(@korhankoseoglu)
Üye

"İki tık Tık Bir Şık Şık"


Türkiyedeki biz it'cilerin değeri bu kadar. Anlamıyorum bunu... başkasının yaptığı iş bizimkisi lay lay lom. ama internetleri olmadı mı hemen telefon baklavalar falan gönderilir çözülünce [:D]

CevapAlıntı
Gönderildi : 21/04/2008 15:50
Eren SARISALTIK
(@ErenSARISALTIK)
Üye

-İyi günler bi problemim vardı benim...
-Buyrun hanımefendi yardımcı olayım ben size elimden geldiğince...

-İnternete bağlanamıyorum ben...

-Bakalım. Nedir problem ne yazıyor şu an ekranınızda?

-Göremiyorum ki elektrikler kesik...

-Elektrikler kesikse bağlanamazsınız ki hanım efendi. bilgisayar çalışmaz.
-Ee bu şey neye yarıyor o zaman bilgisayara taktığımız hani o ışıklı?..
-Modem o efendim.
-Tamam o efendim.

-Tamam işte! Beni internete bağlıycak olan şey di mi o?

-Evet ama elektrikleriniz kesikmiş bilgisayar çalışmadan nasıl bağlanabilirsiniz ki?
-E bu o şeylerden diil mi hani elektrik kesikken de çalışıyo bilgisayar?

-Hayır o UPS efendim bizimle bi ilgisi yok.
-Hep böyle yapıyorsunuz hani günün hangi saatinde istersem bağlnırdım ben internete?.. Böyle diyorsunuz sonra da problem çıkınca bizimle bi ilgisi çıkınca bizimle bi ilgisi yok diyorsunuz yetti be!..
-Ama hanımefen...

-(ÇAAAAAT..)

__________________________________

 

-Ben internet oynayamak istiyorum.
-Nasıl efendim?
-İnternet işte basbaya...
-Bağlı mısınız efendim?
-Ne demek bağlı mısınız? O modem midir nedir takdırdınız ya işte onu bilgisayara!..
-Tamam efendim ama gerekli işlemi yapıp internete bağlandınız mı?
-Nedir gerekli işlem?
-Orda daylap netvörking var telefon ikonu olacak üstünde. Ona tıklayın...
-Tam olarak ne olacak ona tıklayınca?
-Sizin bilgisayarınız telefon hattınızı kullanarak modem aracılığıyla
bizimkini arayacak sonra ana makineden cevap gelince ikisi arasında
bir bağlantı oluşacak internete bağlanmış olacaksınız sonra
istediğiniz siteye girebileceksiniz chat yapabileceksiniz daha...
-Tamam tamam vazgeçtim oynamıyorum ben uzun işmiş bu!.

 

:):):):) 

CevapAlıntı
Gönderildi : 23/04/2008 00:36
Ugur DASDEMIR
(@ugurdasdemir)
Tecrübeli Üye

Müşt.İyi günler ... bilgisayar mı
help desk...evet efendim buyrun .
müş. benim bilgisayarım internete girmiyor..
help...nsl yardımcı olabilirim efendim...

help desk...modemizin üzerinde mevcut ledler(yani ışıklar yanıyor mu?)

müş.valla hepsi yanıyordu modem burda değil ...yukarıda..........

help desk ..siz bir bakın isterseniz modemin ışıklarına .sonra tekrar arayn efendim

müş...gelip bakmanızı istiyorum ......

help...telekomu aradınz mı efendim,

müşt.hayır niye arıyacam efendim sizden aldım interneti.
help desk...tamam doğrudur yalnız internet sorunları için ilk etap telekomu aramanız ve hattınıza sinyalın gelip gelmediğinin teyidini almanız gerekir...
müşt.benim yerime siz arasanız olmaz mı?
help desk ...hat sahibi olarak sizin aramanz gerekli efendim

müşt...hım....aaaa Modemin fişini takmayını unutmuşum..tak telefonu yüzüme kapattı

help desk.. iyi günler efendim önemli değil...demeye kalmadan .......teşekkür ettiler sağolsunlar  

CevapAlıntı
Gönderildi : 23/04/2008 01:58
Ismail ÇELIKBAŞ
(@IsmailCELIKBAS)
Üye

vay vay vay basima gelen bir modem hikayesi aman fazla gülmeyin [:)]

okulun birtanesi adsl modem aldı bizden kurulumu yaptik sorunsuz calisyordu 2 gün sonra tlf geldi

müst : iyi günler teknik servisten bir ark rica edebilirmiyim

desk: buyrun ben yardimci olayim beyfendi ben teknik servis elemanıyım

müşt: kardesim modemi aldik güzel kullaniyorduk laboratuvarda cocuklar sanirim rest tuşuna basmişlar int giremiyoruz.

desk: tamam ben yardimci olayim hocam siz sanirim bilgisayardan anliyorsunuz

müşt: ben bilgisayar ögretmeniyim sorun degil hallederiz

desk: hocam modemin yanına gidin açık olup olmadıgını kontrol ediniz modemin icine girip ayar yapacagiz hocam

müst: modemi acmak sartmi baska türlü ayarı yokmu

desk: yok hocam modemi acmaniz gerek

müşt: tamam ben simdi hallediyorum

deks: 5 dk olur bekliyorum 10 dk oldu ve hoca tlf gelir ve söyle der

müşt: beyfendi biraz zaman aldi tornavida anca buldum son vida kaldi bunuda cikardikmi tamam

desk: hocam siz durun kesinlikle müdahale etmeyin elemanlar geliyor

eleman modemi toparlar ve kurulumu yapar.........

eeee bilgisayar hocasi modemi ac diyoruz o modemin icinin acilacagini anlayip modemin vidalarini söker...

oy oy oy espirisini cok yapmistim

 

CevapAlıntı
Gönderildi : 24/04/2008 03:32
Paylaş: