Webcast : Exchange ...
 
Bildirimler
Hepsini Temizle

Webcast : Exchange Server 2010 Yükseltme ve E2K3 & E2K7  

Hakan Uzuner
(@hakanuzuner)
Kıdemli Üye Yönetici

Merhaba arkadaşlar,


Bu hafta Exchange Server 2010 Yükseltme Senaryoları hakkında konuşuyoruz. Sunum ve zaman bilgilerini aşağıda bulabilirsiniz.


Webcast  (Çarşamba)


Konu                : Exchange Server 2010 Yükseltme Senaryoları
Konuşmacı         : Mümin ÇİÇEK
Başlama zamanı   : 18 Kasım 2009, Çarşamba,   20:00
Bitiş zamanı        : 18 Kasım 2009, Çarşamba,   21:00
Katılım Bağlantısı  : https://www.livemeeting.com/cc/microsoft/join?id=N3N3CS&role=attend


Bilgi:


Web seminerleri kendi bilgisayarınızdan katılabileceğiniz, yaklaşık bir saat süren seminerlerdir. Seminer sunumunu ve ses yayınını kendi bilgisayarınızdan canlı olarak takip edebilir ve seminer sırasında sorular sorabilirsiniz.


Seminerlere katılabilmek için Live Meeting programını etkinlik başlamadan önce yüklemeniz gerekir (Ücretsizdir).


Oda sunum saatinden yarım saat önce açılacaktır. Herhangi bir teknik aksaklık olması halinde sunum saatine kadar lütfen bekleyin.


Sunuma katılmak için (sunum saatinde) “Katılım Bağlantısı” linkine tıklamanız yeterli olur. Herhangi bir şifre ya da koda gerek yoktur.

Danışman - ITSTACK Bilgi Sistemleri
****************************************************************
Probleminiz Çözüldüğünde Sonucu Burada Paylaşırsanız.
Sizde Aynı Problemi Yaşayanlar İçin Yardım Etmiş Olursunuz.
Eğer sorununuz çözüldü ise lütfen "çözüldü" olarak işaretlerseniz diğer üyeler için çok büyük kolaylık sağlayacaktır.
*****************************************************************

Alıntı
Topic starter Gönderildi : 15/11/2009 23:34
Teoman Efendi
(@TeomanEfendi)
Üye

Tam aradığım şey sağolun[Y]

CevapAlıntı
Gönderildi : 15/11/2009 23:42
M. Hakan CAN
(@m-hakancan)
Tecrübeli Üye

Harika Hakan hocam elinize sağlık. İyi çalışmalar

CevapAlıntı
Gönderildi : 15/11/2009 23:58
Hakan Uzuner
(@hakanuzuner)
Kıdemli Üye Yönetici

Serkanın Webcastine katılım bence iyi değildi , sanırım bizim sistemciler tembelliğe alıştığı için herşeyin mailini bekliyor , sonrada çok mail atıyorsunuz diyor ) mail atmıyorsun bu seferde haberimiz yoktu webcast yapmışsınız diyor...


 


 

Danışman - ITSTACK Bilgi Sistemleri
****************************************************************
Probleminiz Çözüldüğünde Sonucu Burada Paylaşırsanız.
Sizde Aynı Problemi Yaşayanlar İçin Yardım Etmiş Olursunuz.
Eğer sorununuz çözüldü ise lütfen "çözüldü" olarak işaretlerseniz diğer üyeler için çok büyük kolaylık sağlayacaktır.
*****************************************************************

CevapAlıntı
Topic starter Gönderildi : 18/11/2009 16:02
Rıza ŞAHAN
(@www-rizasahan-com)
Değerli Üye Forum Yöneticisi

Hocam ben iş yerindeyim hoparlör açamıyorum:( kulaklığımın kablosu kısa uzatayım derken 25 dk geçti ekleme yaptım ama bundan sonraki webcastlara hazırım:)))


 

CevapAlıntı
Gönderildi : 18/11/2009 16:13
Ugur DEMIR
(@ugurdemir)
Onursal Üye

İş yoğunluğu nedeniyle Serkan hocamızın webcastine 10 dk katılabildim.Akşam için Mümin hocamın webcastine katılım için hazırda bekliyorum.

 

CevapAlıntı
Gönderildi : 18/11/2009 16:16
Dogan Bayraktar
(@doganbayraktar)
Üye

Artık akşam webcastleri de oluyor hocam 🙂 kararlılıkla destekliyoruz.

CevapAlıntı
Gönderildi : 18/11/2009 16:18
ugur pek
(@ugurpek)
Üye

Hakan hocam ben fırsat buldukça katılıyorum bugünde  fırsat bulup katıldım 🙂


Syg

CevapAlıntı
Gönderildi : 18/11/2009 16:18
Hakan Uzuner
(@hakanuzuner)
Kıdemli Üye Yönetici

Teşekkürler arkadaşlar ancak bu webcastler sizin için ,  bizler zaten bu ürünleri biliyoruz ama herşeyi azı değerli misali biz kimsenin yapmadığı bir şeyi yapıyor ver her hafta düzenli olarak webcast veriyoruz ama mail atmadan katılım olmuyor , illa birde mal atmak gerekli , mail atmak bize külfet değil ama biz istiyoruz ki eğer webcast dinlemek isriyorsanız girin bakın ajandaya bu hafta ne var ona göre katılım gösterin , sonuç olarak biz bu istikrarı sağlamak için çok efor sarf ediyoruz .. kolay değil , değil ki bizden başka yapan yok .. Her hafta aynı saatte ve güncel konularda.


Bu hafta zaten abarttık 3 tane webcast yapıyoruz.  akşam webcast leri ekstra , yani bizler düzenli olarak her ay 4 tane ( her çarşamba 10-11 arası )  yapıyoruz , bunun dışında ekstra olur olmaz o ayrı .


neyse biz doğru bildiğimizden şaşmayız yola devam [:D]

Danışman - ITSTACK Bilgi Sistemleri
****************************************************************
Probleminiz Çözüldüğünde Sonucu Burada Paylaşırsanız.
Sizde Aynı Problemi Yaşayanlar İçin Yardım Etmiş Olursunuz.
Eğer sorununuz çözüldü ise lütfen "çözüldü" olarak işaretlerseniz diğer üyeler için çok büyük kolaylık sağlayacaktır.
*****************************************************************

CevapAlıntı
Topic starter Gönderildi : 18/11/2009 17:54
ugur pek
(@ugurpek)
Üye

Kesinlikle şaşmayın hocam bizim gibi gençlerin bunlara ihtiyacı var biz sizleri her zaman destekleriz 🙂


Zaten çözümpark kimselerin yapamadıklarını yapmaya cesaret ederek alanında Number one olmaya devam ediyor.. 🙂


 


Syg

CevapAlıntı
Gönderildi : 18/11/2009 18:12
Ugur DEMIR
(@ugurdemir)
Onursal Üye

 1 saat 50 dk'lık yenilikler dolu güzel bir sunumdu.Ağzınıza sağlık Mümin hocam.

Teşekkürler. 

CevapAlıntı
Gönderildi : 18/11/2009 23:49
Rıza ŞAHAN
(@www-rizasahan-com)
Değerli Üye Forum Yöneticisi

 


Hocam akşamın bu saatinde yaklaşık 2 saatinizi bize ayırıp bilginizi paylaştığınız için çok teşekkür ederim.Çözümparka bize sunmuş olduğu bu imkankardan dolayı ne kadar teşekkür etsem azdır.


Saygılarımla.

CevapAlıntı
Gönderildi : 18/11/2009 23:50
ugur pek
(@ugurpek)
Üye

Ewt hocam gerçekten güzel bir webcast oldu hatta ben doyamadım tekrarını yine izlicem 🙂


 


syg

CevapAlıntı
Gönderildi : 18/11/2009 23:51
Teoman Efendi
(@TeomanEfendi)
Üye

Çok güzel ve detaylı bir sunum oldu. Bu işe cumburlama girecektim şimdi bu sunumdan sonra hiç aklıma gelmeyen detayların hazırlığını yapmam gerektiğini gördüm. Mümin hocam bayağı emek etmişsiniz ellerinize sağlık.[Y]

CevapAlıntı
Gönderildi : 18/11/2009 23:52
ugur pek
(@ugurpek)
Üye

Ewt hocam emeginize anlatımınıza saglık allah zeval vermesin sesinize:)


 


syg

CevapAlıntı
Gönderildi : 19/11/2009 00:09
Hakan Uzuner
(@hakanuzuner)
Kıdemli Üye Yönetici

Mümin umarım kayıt etmişsindir [:D]

Danışman - ITSTACK Bilgi Sistemleri
****************************************************************
Probleminiz Çözüldüğünde Sonucu Burada Paylaşırsanız.
Sizde Aynı Problemi Yaşayanlar İçin Yardım Etmiş Olursunuz.
Eğer sorununuz çözüldü ise lütfen "çözüldü" olarak işaretlerseniz diğer üyeler için çok büyük kolaylık sağlayacaktır.
*****************************************************************

CevapAlıntı
Topic starter Gönderildi : 19/11/2009 00:58
Paylaş: