Anasayfa » Forum

Exchange Üzerinde Şirket dışı yardımcısını açma ( out of office assistance )  

  RSS
Fatih KARAALIOGLU
(@FatihKARAALIOGLU)
Tanınmış Üye

1)Exchange System Manager açın

2)Global Settings altında Internet Message Formats var onu seçin ve sağ taraftaki pencerede Default diye bir yer gelicek karşınıza

3)Default'a sağ tıklayın ve özelliklere gidin

4)Özelliklerde Advanced bölümüne geçin ve alt tarafta göreceksiniz "Allow out of office responses" işaretleyin.

Exchange kanadında bu kadar. Outlook tarafında ise aşağıdaki makaleyi uygulayın.

http://support.microsoft.com/kb/290846

sorunlar için

http://office.microsoft.com/en-us/outlook/HP052422351033.aspx

kolay gelsin iyi çalışmalar dilerim 

Alıntı
Gönderildi : 24/02/2008 16:22
Paylaş:
  
Çalışıyor

Lütfen Giriş yap yada Kayıt ol