Forum

Exchange 2013 - Out...
 
Bildirimler
Hepsini Temizle

Exchange 2013 - Outlook 2016 Verify you are connected

6 Yazılar
2 Üyeler
0 Likes
1,824 Görüntüleme
(@nazmiyehasan)
Gönderiler: 4
Active Member
Konu başlatıcı
 

Merhaba arkadashlar 07 aydan bu yana kulanicilarimizda Outlook 2016 da asada yazan hatayi olusturuyor ve nedenini cozemiyoruz . Yardimci olabilirmisiniz

TSKler

Outlook cannot log on. Verify you are connected to the network and are using the proper server and mailbox name. The Microsoft Exchange information service in your profile is missing required information. Modify your profile to ensure that you are using the correct Microsoft Exchange information service

 

 
Gönderildi : 17/09/2018 11:50

(@cenkercetin)
Gönderiler: 400
Illustrious Member Yönetici
 

Merhaba arkadashlar 07 aydan bu yana kulanicilarimizda Outlook 2016 da asada yazan hatayi olusturuyor ve nedenini cozemiyoruz . Yardimci olabilirmisiniz

TSKler

Outlook cannot log on. Verify you are connected to the network and are using the proper server and mailbox name. The Microsoft Exchange information service in your profile is missing required information. Modify your profile to ensure that you are using the correct Microsoft Exchange information service

 

 

Selamlar,

 

Kaç adet kullanıcıda bu hata gerçekleşiyor? Eğer hepsi değilse belli başlı ise client tarafından çözüme bakmak gerekli. Yok hepsi ise o zaman sunucu tarafında kontrol etmekte fayda var. Client tarafında olduğunu düşünüyorsanız Önce yeni bir outlook profili yaratıp ardından da bağlantıyı onarmayı deneyin.

 

aşağıdaki linkten aşama aşama yapılacakları görüntüleyebilirsiniz.

 

https://answers.microsoft.com/en-us/msoffice/forum/all/outlook-2016-outlook-cannot-log-on-verify-you-are/20d53c1b-1877-415a-9211-def9d61416fd

 

Cenker Çetin

Dijital Dönüşüm Danışmanı

 
Gönderildi : 17/09/2018 12:52

(@nazmiyehasan)
Gönderiler: 4
Active Member
Konu başlatıcı
 

Ilk baslarda nadiren 1/2 kulanicida raslaniyodu , son ay nerdeyse her kulanicida ve siklikta meynada geldi .

Kulanicilarda cozumu yeni profil yaratarak cozuyoruz, fakat nedenini cozemiyoruz

 
Gönderildi : 17/09/2018 12:57

(@cenkercetin)
Gönderiler: 400
Illustrious Member Yönetici
 

Peki sunucu üzerindeki logları incelediğinizde size ne gibi bir veri gösteriyor? herhangi bir hata mesajı var mı spesifik? yada son zamanda altyapınızda veya topolojinizde değiştirdiğiniz öğeler nedir? (update,patch,firewall,rule vs vs)

Cenker Çetin

Dijital Dönüşüm Danışmanı

 
Gönderildi : 17/09/2018 13:53

(@nazmiyehasan)
Gönderiler: 4
Active Member
Konu başlatıcı
 

evet  ayni ay icersinde hem  Exchange patch hem sertifika yeniledik 

su an exchange up-to-date burdaki onerileride goz onund ebulundurduk : https://blogs.technet.microsoft.com/exchange/2018/07/16/issue-with-july-updates-for-windows-on-an-exchange-server/

fakat cozume henuz ulasamadik

 

log- onerisi icin tskler tekrardan inceleyecegiz

 

 

 
Gönderildi : 17/09/2018 14:13

(@nazmiyehasan)
Gönderiler: 4
Active Member
Konu başlatıcı
 

Biraz ilerleme kaydettik diyebilirim

https://testconnectivity.microsoft.com test sonucu tek evrdi hara sertifikada

Analyzing the certificate chains for compatibility problems with versions of Windows.
Potential compatibility problems were identified with some versions of Windows.
Additional Details
The Microsoft Connectivity Analyzer can only validate the certificate chain using the Root Certificate Update functionality from Windows Update. Your certificate may not be trusted on Windows if the "Update Root Certificates" feature isn't enabled.
   
   

 

 
Gönderildi : 17/09/2018 17:44

Paylaş: