Forum

Exchange System Man...
 
Bildirimler
Hepsini Temizle

Exchange System Manager'de Recipient Basligi altinda hicbir Mailbox Görünmüyor

2 Yazılar
2 Üyeler
0 Likes
398 Görüntüleme
(@KamilEligul)
Gönderiler: 34
Trusted Member
Konu başlatıcı
 

Sistemimizde Almanca Exchange Server 2003 SP2 bulunmakta.Mail akisinda bir sorun yasamiyoruz.Fakat bazi mail ayarlari icin Exchange System Manager'i actigimda Recipient-Recipient Policy'ye tikladigimda sadece Junk Email ve Default Policy'i görebiliyorum.Olusturulmus olan email adreslerine,Mailbox'lara hangi pencereden ulasabilirim?Bunu sormamin nedeni 5-6 calisanin ortak kullandigi bir mail adresi olup olmadigini tespit etmek istedigimden.Disardan [email protected] adresine ulasan mailler, ya belirli kullanicilar tarafindan alinip forward ediliyor,ya da Exchange Server'de [email protected] email adresi icin tanimlanmis bir yönlendirme durumu söz konusu.Bunu nasil tespit edebilir ve degistirebilirim?

 
Gönderildi : 13/02/2013 12:51

(@fatihkaraalioglu)
Gönderiler: 3040
Illustrious Member
 

merhaba;

exchange advanced tab üzerinde kontrol edermisiniz.

 
Gönderildi : 23/02/2013 02:56

Paylaş: