Anasayfa » Forum

Çözümpark & Microsoft ITPro Mini Camp - ANKARA ( 21 OCAK ) ve İZMİR ( 4 ŞUBAT )  

Sayfa 2 / 4
  RSS
Murat Tüzgel
(@MuratTuzgel)
Üye

Kayık oldum henüz mail gelmedi acaba gelmese de gidebilir miyiz?

CevapAlıntı
Gönderildi : 16/01/2012 12:57 pm
Hakan Uzuner
(@hakanuzuner)
Kıdemli Üye Yönetici

Mail muhtemel kayıtlar dolunca gönderilecek, yani tek tek mail değil toplu bir mail gelecek.

Danışman - ITSTACK Bilgi Sistemleri
****************************************************************
Probleminiz Çözüldüğünde Sonucu Burada Paylaşırsanız.
Sizde Aynı Problemi Yaşayanlar İçin Yardım Etmiş Olursunuz.
Eğer sorununuz çözüldü ise lütfen "çözüldü" olarak işaretlerseniz diğer üyeler için çok büyük kolaylık sağlayacaktır.
*****************************************************************

CevapAlıntı
Gönderildi : 16/01/2012 1:08 pm
Huseyin BILEN
(@HuseyinBILEN)
Üye

İzmirde böyle bir etkinlik süper ötesi olacaktır 🙂 sabırsızlıkla bekliyorum...

CevapAlıntı
Gönderildi : 17/01/2012 11:28 am
Deniz ÇINAR
(@DenizCINAR)
Üye

Güzel bir etkinlik olacak gibi gözüküyor. 4 Şubatı bekliyoruz.

CevapAlıntı
Gönderildi : 18/01/2012 11:17 am
Haci BİLGEN
(@HaciBiLGEN)
Üye

Selam.


Arkadaşlar bu tur etkinlıkler  guzel  fakat istanbulda kalmayan üye arkadaslarımız var benım gibi.:) istanbula gelmem bi haylı zor onun için bur tur etkınlıkler  net  üzerinde de  gerçekleşirse etkınlıge katılamayan Arkadaşlar  için baya yararlı olur Hakan Hocamız  Öyle bişey uygularmı  bilemem fakat öyle bi guzellık  yaparsa ve bizimde  bilgi  tercubemız gitikce artar  bizde  hakan hocamıza  ömur boyu minetar kalırız:) .

CevapAlıntı
Gönderildi : 18/01/2012 12:36 pm
Uğur BURMA
(@ugurburma)
Saygın Üye Forum Yöneticisi

[quote user="SidaR"]

Selam.

Arkadaşlar bu tur etkinlıkler  guzel  fakat istanbulda kalmayan üye arkadaslarımız var benım gibi.:) istanbula gelmem bi haylı zor onun için bur tur etkınlıkler  net  üzerinde de  gerçekleşirse etkınlıge katılamayan Arkadaşlar  için baya yararlı olur Hakan Hocamız  Öyle bişey uygularmı  bilemem fakat öyle bi guzellık  yaparsa ve bizimde  bilgi  tercubemız gitikce artar  bizde  hakan hocamıza  ömur boyu minetar kalırız:) .

[/quote]

Bu 2 etkinlik Ankara ve İzmir'de. Burada anlatılan konular webcast ler ile internetten de yapılıyor. Örneğin bu akşam Windows 8 var. 

CevapAlıntı
Gönderildi : 18/01/2012 2:54 pm
Haci BİLGEN
(@HaciBiLGEN)
Üye

[quote user="Ugur BURMA"][quote user="SidaR"]

Selam.


Arkadaşlar bu tur etkinlıkler  guzel  fakat istanbulda kalmayan üye arkadaslarımız var benım gibi.:) istanbula gelmem bi haylı zor onun için bur tur etkınlıkler  net  üzerinde de  gerçekleşirse etkınlıge katılamayan Arkadaşlar  için baya yararlı olur Hakan Hocamız  Öyle bişey uygularmı  bilemem fakat öyle bi guzellık  yaparsa ve bizimde  bilgi  tercubemız gitikce artar  bizde  hakan hocamıza  ömur boyu minetar kalırız:) .


[/quote]


Bu 2 etkinlik Ankara ve İzmir'de. Burada anlatılan konular webcast ler ile internetten de yapılıyor. Örneğin bu akşam Windows 8 var. 


[/quote]


Bundan bizim  habarımız yok aksam bize  bilgi verirlirse  katılırız..

CevapAlıntı
Gönderildi : 18/01/2012 5:43 pm
Uğur BURMA
(@ugurburma)
Saygın Üye Forum Yöneticisi

[quote user="SidaR"][quote user="Ugur BURMA"][quote user="SidaR"]

Selam.

Arkadaşlar bu tur etkinlıkler  guzel  fakat istanbulda kalmayan üye arkadaslarımız var benım gibi.:) istanbula gelmem bi haylı zor onun için bur tur etkınlıkler  net  üzerinde de  gerçekleşirse etkınlıge katılamayan Arkadaşlar  için baya yararlı olur Hakan Hocamız  Öyle bişey uygularmı  bilemem fakat öyle bi guzellık  yaparsa ve bizimde  bilgi  tercubemız gitikce artar  bizde  hakan hocamıza  ömur boyu minetar kalırız:) .

[/quote]

Bu 2 etkinlik Ankara ve İzmir'de. Burada anlatılan konular webcast ler ile internetten de yapılıyor. Örneğin bu akşam Windows 8 var. 

[/quote]

Bundan bizim  habarımız yok aksam bize  bilgi verirlirse  katılırız..

[/quote]

Yapılan webcast lerden ve ajanda bölümünden haberim yok diyorsanız ne diyelim ....

http://www.cozumpark.com/forums/thread/291163.aspx

http://www.cozumpark.com/ajanda.aspx  

 

CevapAlıntı
Gönderildi : 18/01/2012 6:00 pm
Oğuzhan YILMAZ
(@OguzhanYILMAZ)
Üye

MaestroPanel ekibi olarak İzmir'de ki bu etkinliğe katılacağız 😉

CevapAlıntı
Gönderildi : 19/01/2012 4:12 pm
Melih ALTUN
(@MelihALTUN)
Üye

Üstat  lar ağzınıza sağlık çok güzel bir etkinlikti.Değerli zamanlarınızı ayırıp Ankara da bizlerle buluştuğunuz için teşekkür ederim.

CevapAlıntı
Gönderildi : 21/01/2012 11:06 pm
Salih TAŞDEMİR
(@SalihTASDEMiR)
Üye

Çok faideli bir program oldu.Emeği geçen herkese teşekkür ediyorum.Saygılarımla..

CevapAlıntı
Gönderildi : 22/01/2012 12:06 am
Uğur BURMA
(@ugurburma)
Saygın Üye Forum Yöneticisi

Etkinlik fotoğraflarına Resimler bölümünden ulaşabilirsiniz.


http://www.cozumpark.com/photos/21ocakankara/picture305242.aspx

CevapAlıntı
Gönderildi : 22/01/2012 3:14 pm
Evren Banger
(@evrenbanger)
Tanınmış Üye Forum Yöneticisi

Cozumpark ekibini tebrik ederim.

CevapAlıntı
Gönderildi : 22/01/2012 10:59 pm
Hakan Uzuner
(@hakanuzuner)
Kıdemli Üye Yönetici

Ayağınıza sağlık arkadaşlar.

Danışman - ITSTACK Bilgi Sistemleri
****************************************************************
Probleminiz Çözüldüğünde Sonucu Burada Paylaşırsanız.
Sizde Aynı Problemi Yaşayanlar İçin Yardım Etmiş Olursunuz.
Eğer sorununuz çözüldü ise lütfen "çözüldü" olarak işaretlerseniz diğer üyeler için çok büyük kolaylık sağlayacaktır.
*****************************************************************

CevapAlıntı
Gönderildi : 22/01/2012 11:54 pm
Rıza ŞAHAN
(@rizasahan)
Değerli Üye Forum Yöneticisi

Dünyadaki önemli üniversiteler arasında yer alan ODTÜ'de yapılan etkinlikte resimlerden anlaşıldığı kadarıyla atmosfer süpermiş.Emeği geçen değerli hocalarıma ve sponsorlara teşekkürler.

CevapAlıntı
Gönderildi : 23/01/2012 12:11 am
Halil İbrahim MOLLAOĞLU
(@halilmollaoglu)
Üye

Bilgi dolu, eğlenceli, eğitici bir etkinlikti. Özellikle Hakan hocamızın Windows Server 8 Active Directory sunumu benim favorimdi. Active Directory'nin derinlikleri IT'cileri bile bazen sıkabilir ama hocam saatlerce anlatsa yine de sıkılmadan dinlerim. Kısacası çok güzeldi. Ankara'da bu tip etkinliklerin daha sık olmasını istiyoruz. Umarım arayı fazla uzatmazsınız 😉

CevapAlıntı
Gönderildi : 23/01/2012 11:44 am
users
(@users)
Üye

Merhaba Arkadaslar;

Bu seminerin sonunda katılım belgesi verilecekmidir bilgiliniz varmı?

CevapAlıntı
Gönderildi : 23/01/2012 1:34 pm
Rıza ŞAHAN
(@rizasahan)
Değerli Üye Forum Yöneticisi

Merhaba,
Katıldığım diğer seminerlerde bu tarz bir işlem olmadı. Bundan sonrakide aynı olacaktır muhtemelen.Zaten eğitim değil seminer olarak düzenleniyor.eğitim olsa sertifika alabilirdiniz ama eğitimden aşağı kalır yanı yok :))


 

CevapAlıntı
Gönderildi : 23/01/2012 2:57 pm
users
(@users)
Üye

Merhaba Arkadaşlar;

İlgi ve alakanıza çok teşekkür ederim daha önce başka bir firmanın seminerine katılmıştım ve seminere katılım belgesi almıstım oyuzden sordum sorun degıl tekardan tesekkurler.

 

CevapAlıntı
Gönderildi : 23/01/2012 4:41 pm
Sayfa 2 / 4
Paylaş:
  
Çalışıyor

Lütfen Giriş yap yada Kayıt ol