Anasayfa » Forum

HP Server mi? Yoksa...
 

HP Server mi? Yoksa Nec Server mi?  

  RSS
Barış Tabaklar
(@BarisTabaklar)
Üye

server alacak olsanız siz hangi markayı neden tercih ederdiniz???

Alıntı
Gönderildi : 14/11/2008 19:34
Sinan KAHRAMAN
(@SinanKAHRAMAN)
Üye

Öncelikle aramıza hoş geldiniz. Karşılaştırmayı neye göre yapacağız markaya göre yapacaksak bence IBM. Ama siz iki makinanında ayrı ayrı özelliklerini yazarsanız karşılaştırma yapmak daha kolay olacaktır.

CevapAlıntı
Gönderildi : 14/11/2008 19:42
Barış Tabaklar
(@BarisTabaklar)
Üye

oncelıkle hosbulduk sinan bey, karsılastırmayı soyle dusunebılırız ıkı markadada ozellıkler aynı cıpsetı dısk boyutları, hızları falan herseyı aynı fakat bırı nec dıgerı hp fıyat kısmınıda goz ardi ederek hangı markayı tercıh edelım yanı ıkı serverınde ozellıkları aynı ama bırı hp dıgerı nec.


ayrıca teknık destek ve garantı konusuda karsılastırmaya dahıl olabılır...


tesekkurler...

CevapAlıntı
Gönderildi : 14/11/2008 20:17
Sinan KAHRAMAN
(@SinanKAHRAMAN)
Üye

[quote user="Barış Tabaklar"]

oncelıkle hosbulduk sinan bey, karsılastırmayı soyle dusunebılırız ıkı markadada ozellıkler aynı cıpsetı dısk boyutları, hızları falan herseyı aynı fakat bırı nec dıgerı hp fıyat kısmınıda goz ardi ederek hangı markayı tercıh edelım yanı ıkı serverınde ozellıkları aynı ama bırı hp dıgerı nec.

ayrıca teknık destek ve garantı konusuda karsılastırmaya dahıl olabılır...

tesekkurler...

[/quote]

Bu koşullarda ben tercihimi HP den yana kullanırdım.

CevapAlıntı
Gönderildi : 14/11/2008 20:19
Barış Tabaklar
(@BarisTabaklar)
Üye

tesekkurler sınan bey daha cok kısı fıkrını soyler umarım bnm ıcın onemlı bır belge olacak cunku verılen cevaplar.


tekrar tesekkurler....

CevapAlıntı
Gönderildi : 14/11/2008 20:34
Murat CAN
(@muratcan-2)
Üye Forum Yöneticisi

Bende HP taraftarıyım bu seçimde ama önceliğim her zaman için IBM'den yana.

CevapAlıntı
Gönderildi : 14/11/2008 23:59
CozumPark
(@cozumpark)
Üye

HP,SNC,IBM


toplama server :))))

CevapAlıntı
Gönderildi : 15/11/2008 10:56
Barış Tabaklar
(@BarisTabaklar)
Üye

[quote user="Mumin CICEK"]

HP,SNC,IBM


toplama server :))))

[/quote]

CevapAlıntı
Gönderildi : 15/11/2008 12:08
Barış Tabaklar
(@BarisTabaklar)
Üye

mumın hocam toplama server derken hanı toplama server bıle necten daha mı iyidir diyosun :))

CevapAlıntı
Gönderildi : 15/11/2008 12:09
CozumPark
(@cozumpark)
Üye

bazı firmalarda gördüm de ondan  dedim :)) yoksa toplama server taraftaı değilimdir :))


almışlar C2duo bir bilgisayar :))


3-4 tane disk vs vs...

CevapAlıntı
Gönderildi : 15/11/2008 14:09
Murat CAN
(@muratcan-2)
Üye Forum Yöneticisi

Neden böyle yaparlar anlamam daha sonradan başlayına bela olacağını bile bile alıyorlar allah akıl fikir versin hocam böylelerine...

CevapAlıntı
Gönderildi : 15/11/2008 14:19
 Anonim

Ben HP derim.

CevapAlıntı
Gönderildi : 15/11/2008 23:05
Ugur DEMIR
(@ugurdemir)
Üye

IBM taraftarıyım

CevapAlıntı
Gönderildi : 15/11/2008 23:15
Hakan Uzuner
(@hakanuzuner)
Kıdemli Üye Yönetici

Marka çok

dell emc hp ibm nec sun

Danışman - ITSTACK Bilgi Sistemleri
****************************************************************
Probleminiz Çözüldüğünde Sonucu Burada Paylaşırsanız.
Sizde Aynı Problemi Yaşayanlar İçin Yardım Etmiş Olursunuz.
Eğer sorununuz çözüldü ise lütfen "çözüldü" olarak işaretlerseniz diğer üyeler için çok büyük kolaylık sağlayacaktır.
*****************************************************************

CevapAlıntı
Gönderildi : 16/11/2008 21:51
CozumPark
(@cozumpark)
Üye

HP Proliant desek sanırım yeterli cevap olmuş olur :)))


 

CevapAlıntı
Gönderildi : 16/11/2008 22:24
Selim SELVEROGLU
(@selimselveroglu)
Üye

Daha önce de bu konu sanıyorum ki buna benzer bir konu olmuştu. Nerdeyse tüm üreticiler parçalarını Intel'den ya da AMD'den oem'leyip satıyorlar. Tutup da HP, IBM, Dell, vb kendileri işlemci anakart vb üretmiyorlar. Özellikle arıza anında verdikleri hizmet kalitesine gelince bana göre HP bu konuda  gayet başarılı. Nec'in arıza durumunda nasıl ve ne kadarlık bir destek verdiği konusunda bir bilgim yok maalesef

CevapAlıntı
Gönderildi : 17/11/2008 00:18
Barış Tabaklar
(@BarisTabaklar)
Üye

evet birden fazla marka var ama kullandıkları parçalar hemen hemen aynı anakartı çipseti intel yada amd işlemci intel yada amd diskler seagate maxtor yada fujitsu ramler ya kingston yada hi-level yada firmaların kendi stickerlerini yapıştırdıkları diğer marka ve modeller, sadece kasaları özel sanırım sadece ön yüzleri değişiyo tabi bahsettiğim rack tipi, ama hp destek bakımından diğerlerine nazaran daha iyi sanırım zaten bilirsiniz arada baya bi fiyat farkı oluyo hp-ibm ve diğer markalar arasında sun falan zaten onlar ayrı bir dünya 🙂 ama genele bakarsak;


1. sırada IBM 2. sırada Hp 3. sırada ise diğer markalar diyebilirim sanırım


bu arada belki bilen var yada yok yararlı olabilir diye ufak bi bilgi vericem size; Malum hp de rack tipi server lar da DL380 serileri var ve 2.5 INC diskler kullanıyor eğer ben illada 3.5 INCH disk kullanan rack tipi hp marka server alacam diyen varsa HP DL180 G5 serisini tercih edebilirler + dipnot yine çoğu kişi bilir 2.5 INCH disklerde 15K RPM sadece 73GB boyutlu diskler var yukarısı boyuttakiler 10K RPM.. yani hp markalı rack tipi 3.5 INCH 15K RPM diskli model arıyosanız DL180G5 serisi tercih edebilirsiniz...


teşekürler ilginiz için...

CevapAlıntı
Gönderildi : 17/11/2008 11:24
CozumPark
(@cozumpark)
Üye

Merhaba ,


Fikirleriniz bizimle paylaştığınız için Teşekkür ederiz ..


 

CevapAlıntı
Gönderildi : 17/11/2008 12:24
Paylaş:

Lütfen Giriş yap yada Kayıt ol