Forum

Outlook'tan Zimbray...
 
Bildirimler
Hepsini Temizle

Outlook'tan Zimbraya Gelen Mail Sorunu

12 Yazılar
3 Üyeler
0 Likes
2,001 Görüntüleme
(@ilkercetinkaya)
Gönderiler: 12
Eminent Member
Konu başlatıcı
 

Merhabalar,

  Exchange 2016 kullanıyoruz. Outlook'tan çalışan bir kullanıcım belli bir gruptaki Zimbra kullanıcılarına mail attığında bu kullanıcılar maile eklenen resim dosyalarını eklenti olarak görüntüleyebiliyorlar. Ama Outlook kullanıcılarına atarken hiç bir sorun yaşanmıyor

  Sorun sadece o kişi gönderirken oluyor, aynı yetkilerde ve rollerdeki diğer kullanıcılarımda hiç bir sorun olmuyor. Araştırmalarımda net bir bilgi bulamadım.

 Daha önce başına gelen veya fikri olan varsa çok sevinirim.

 

Şimdiden teşekkürler.

 
Gönderildi : 02/10/2018 19:35

Hakan Uzuner
(@hakanuzuner)
Gönderiler: 32985
Illustrious Member Yönetici
 

Merhaba

Ben pek anlamadım, iki kere okudum ama herhalde çok yorgunum.

Danışman - ITSTACK Bilgi Sistemleri
****************************************************************
Probleminiz Çözüldüğünde Sonucu Burada Paylaşırsanız.
Sizde Aynı Problemi Yaşayanlar İçin Yardım Etmiş Olursunuz.
Eğer sorununuz çözüldü ise lütfen "çözüldü" olarak işaretlerseniz diğer üyeler için çok büyük kolaylık sağlayacaktır.
*****************************************************************

 
Gönderildi : 03/10/2018 02:09

(@cozumpark)
Gönderiler: 16309
Illustrious Member Yönetici
 

kişinin outlook seçeneklerinde bir ayarı eksiktir. mesaj formatı mesela html değil de texttir ilk aklıma bu geldi.

 
Gönderildi : 03/10/2018 02:10

(@ilkercetinkaya)
Gönderiler: 12
Eminent Member
Konu başlatıcı
 

Teşekkürler ama sorun o değil. Çünkü aynı maili herkes alıyor ve sorun bazı Zimbra kullanıcılarında yaşanıyor.

Sanırım Zimbra'da bununla ilgili bir bug varmış.

 
Gönderildi : 03/10/2018 14:19

(@ilkercetinkaya)
Gönderiler: 12
Eminent Member
Konu başlatıcı
 

Merhaba

Ben pek anlamadım, iki kere okudum ama herhalde çok yorgunum.

 

Merhaba,

Evet konunun anlatımı biraz karışık 🙂

Çalışanlarımızın bir kısmı Outlook bir kısmı Zimbra kullanıyor. Bir Outlook kullanıcımız , X kullanıcısı diyelim; 

X kullanıcısı Zimbra kullanıcılarına mail attığında bütün resimli içerik "attachment" olarak gözüküyor.Ama X kullanıcısıyla aynı grupta olan diğer hiçbir kullanıcı bu sorunu yaşamıyor.

Outlook ayarlarında herhangi bir sorun yok. Hatta kullanıcıma başka bir bilgisayar'dan denettirdim sonuç yine aynı. Başka bir kullanıcıya'da X kullanıcısının bilgisayarından denettirdim o gönderince hiç bir sorun yaşanmadı. 

 

Yurtdışı şubelerinde aynı sorunu yaşayan bir kaç kullanıcı daha var orada ki arkadaşlar da henüz bir çözüm bulamamışlar. Zimbra forumda upgrade'den bahsediyorlar ama şu an sürümümüz güncel. 

 
Gönderildi : 03/10/2018 14:38

Hakan Uzuner
(@hakanuzuner)
Gönderiler: 32985
Illustrious Member Yönetici
 

Tamam şimdi daha anlaşılır oldu, MTA sorunu gibi, peki outlook neye bağlı Exchange Server' mı kullanıyor?

Danışman - ITSTACK Bilgi Sistemleri
****************************************************************
Probleminiz Çözüldüğünde Sonucu Burada Paylaşırsanız.
Sizde Aynı Problemi Yaşayanlar İçin Yardım Etmiş Olursunuz.
Eğer sorununuz çözüldü ise lütfen "çözüldü" olarak işaretlerseniz diğer üyeler için çok büyük kolaylık sağlayacaktır.
*****************************************************************

 
Gönderildi : 04/10/2018 03:12

(@ilkercetinkaya)
Gönderiler: 12
Eminent Member
Konu başlatıcı
 

Tamam şimdi daha anlaşılır oldu, MTA sorunu gibi, peki outlook neye bağlı Exchange Server' mı kullanıyor?

 

Evet, Exchange 2016 kullanılıyor.

 
Gönderildi : 04/10/2018 14:40

Hakan Uzuner
(@hakanuzuner)
Gönderiler: 32985
Illustrious Member Yönetici
 

Şimdi benzer bir projem var aslında, zimbra' dan Exchange migration yapıyorum bir müşterimde ve böyle bir sorun yok, sanırım sizin zimbra sürümü ile ilgili olabilir, hangi sürümü kullanıyorsunuz?

Danışman - ITSTACK Bilgi Sistemleri
****************************************************************
Probleminiz Çözüldüğünde Sonucu Burada Paylaşırsanız.
Sizde Aynı Problemi Yaşayanlar İçin Yardım Etmiş Olursunuz.
Eğer sorununuz çözüldü ise lütfen "çözüldü" olarak işaretlerseniz diğer üyeler için çok büyük kolaylık sağlayacaktır.
*****************************************************************

 
Gönderildi : 05/10/2018 01:03

(@ilkercetinkaya)
Gönderiler: 12
Eminent Member
Konu başlatıcı
 

Şimdi benzer bir projem var aslında, zimbra' dan Exchange migration yapıyorum bir müşterimde ve böyle bir sorun yok, sanırım sizin zimbra sürümü ile ilgili olabilir, hangi sürümü kullanıyorsunuz?

 

 8.7.1_GA_1670  kullanıyoruz. 

 
Gönderildi : 05/10/2018 12:12

Hakan Uzuner
(@hakanuzuner)
Gönderiler: 32985
Illustrious Member Yönetici
 

8.7.4 yükleme şansınız var mı?

Danışman - ITSTACK Bilgi Sistemleri
****************************************************************
Probleminiz Çözüldüğünde Sonucu Burada Paylaşırsanız.
Sizde Aynı Problemi Yaşayanlar İçin Yardım Etmiş Olursunuz.
Eğer sorununuz çözüldü ise lütfen "çözüldü" olarak işaretlerseniz diğer üyeler için çok büyük kolaylık sağlayacaktır.
*****************************************************************

 
Gönderildi : 06/10/2018 00:28

(@ilkercetinkaya)
Gönderiler: 12
Eminent Member
Konu başlatıcı
 

Merhaba Hakan bey,

 8.8.9'a upgrade ettik. Ama sorun hala devam ediyor.  

 

 
Gönderildi : 20/11/2018 14:24

Hakan Uzuner
(@hakanuzuner)
Gönderiler: 32985
Illustrious Member Yönetici
 

Eğer kurumsal sürüm ise bir case açmanızı öneririm.

Danışman - ITSTACK Bilgi Sistemleri
****************************************************************
Probleminiz Çözüldüğünde Sonucu Burada Paylaşırsanız.
Sizde Aynı Problemi Yaşayanlar İçin Yardım Etmiş Olursunuz.
Eğer sorununuz çözüldü ise lütfen "çözüldü" olarak işaretlerseniz diğer üyeler için çok büyük kolaylık sağlayacaktır.
*****************************************************************

 
Gönderildi : 20/11/2018 15:05

Paylaş: