7 Yazılar
3 Üyeler
0 Likes
1,817 Görüntüleme
(@DenizVerman)
Gönderiler: 1289
Noble Member
Konu başlatıcı

arkadaşlar merhaba windows 10 pro 1803 veryonu kullanıyorum hyperv rolünü kurdum fakat yeni vm oluşturdum ama vm üzerine çift tıkladığımda bağlantı ekranıı gelmiyor ama görev yöneticisinden işlemlere baktığımda görebiliyorum nedendir? Hiç bir şekilde bağlantı vm bağlantı ekranları açılmıyor kaldırıp yeniden kurdum değişmedi.

Gönderildi : 19/09/2018 15:56

(@erdemyaglikara)
Gönderiler: 1165
Noble Member

Merhaba,

Sorunu araştırdığım kadarıyla ekran kartı problemi olarak gözüküyor ekran kartlarınız driverlarını güncelleyip tekrar deneyebilirmisiniz.

Gönderildi : 19/09/2018 16:44

(@DenizVerman)
Noble Member
Konu başlatıcı

Merhaba,

Sorunu araştırdığım kadarıyla ekran kartı problemi olarak gözüküyor ekran kartlarınız driverlarını güncelleyip tekrar deneyebilirmisiniz.

Erdem bey dediğiniz intel 620 ekran kartınmın son driverını indirip kurdum fakat değişiklik olmadı malesef hala açılmıyor.

Gönderildi : 19/09/2018 17:28

(@erdemyaglikara)
Gönderiler: 1165
Noble Member

Merhaba,

Herhangi bir hata alıyormusunuz? event kayıtlarlarında herhangi bir log varmı kontrol edebilir misiniz?

Gönderildi : 19/09/2018 18:10

(@www-rizasahan-com)
Gönderiler: 18028
_

Merhaba,

Başka bir kullanıcı oluşturup orada sanal makinayı açabiliyor musunuz?

Yeni bir test makinası tanımlayıp açabilmeyi denediniz mi?

1984 doğumluyum. 4 yaşından bu yana İstanbul’da yaşıyorum. Sırası ile aşağıdaki okullarda eğitim gördüm. Paşaköy ilkokulu (1990-1995) Kartal Zekeriyya Güçer İlköğretim Okulu(1995-1998) Ümraniye Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi Bilgisayar Bölümü(1998-2001) Kocaeli Üniversitesi Bilgisayar Programcılığı(2002-2004) Anadolu Ünv. İşletme Fakültesi(2006-2009) Lise yıllarından sonra bir bilgisayar firmasının teknik servisinde mesleğe merhaba dedim. Outsource olarak Citibank ytl ve bina taşınma projesinde yer alarak 8 ay görev yaptım. Bu görevden sonra şu an çalışmakta olduğum yerde bilgi işlem sorumlusu olarak göreve başladım ve 18 yıldır görevimin başındayım.

Gönderildi : 19/09/2018 18:47

(@DenizVerman)
Noble Member
Konu başlatıcı

Merhaba,

Herhangi bir hata alıyormusunuz? event kayıtlarlarında herhangi bir log varmı kontrol edebilir misiniz?

bu event düşürmüş ,

The required GPU resources could not be accessed. This server cannot run as a RemoteFX host without a GPU. Verify that the GPU is correctly installed.

even id 32607

Gönderildi : 19/09/2018 20:01

(@DenizVerman)
Noble Member
Konu başlatıcı

bu linkte verilen https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_10-update-winpc/hyper-v-virtual-machines-fail-to-start-and/318d9e9b-a257-43a2-9532-a6dfbd1620e0  bu adımlarıda denedim ama durum aynı

Note:  Before you start troubleshooting, if possible, create a full image of your hard drive in case something really breaks and you need to recreate you working Windows 10.  I wish I had done this as it would have allowed me to go back to start rather than having to abandon the broken installation and reinstall Windows on an alternate device. 

1. Just in case there is a problem along the way, you should backup and protect any of the VHDX files as these contain the actual virtual machines.   Multiple copies of the files in alternate locates reduces the risk of corruption as you can always get another copy of the file.

2.  Check and take note of Hyper-V settings, especially things like those your VM needs (like the virtual switch). 

3. You should create a system restore point to allow you to roll-back if something catastrophic happens.

5. Turn off the four Hyper-V items in Windows Features.  The PC should reboot a couple of times. 

6. Delete the c:\ProgramData\Microsoft\Windows\Hyper-V folder.

7. Restart the computer.

8. R-enable the four Hyper-V Windows features.  The PC should reboot a couple of time.

8. Check to see if the c:\ProgramData\Microsoft\Windows\Hyper-V folder was created.  If so, proceed to launch the Hyper-V manager.  Set the setting for Virtual Switches, etc. to the same as before, e.g. create a new virtual switch (if you had one for the prior machines) using the same name as before.

9. Create a new VM.  Select the VHDX file , Virtual Switch (if you had one, etc.) used by your old VM as the hard drive for the new VM.

10.  Hold your breath and connect to the new VM and attempt to start it.  When I did this in my new Windows 10 installation (using steps 8 and 9) my machine started immediately. 

Let me know how it goes.

Gönderildi : 20/09/2018 12:06

Paylaş: