Forum

microsoft black lis...
 
Bildirimler
Hepsini Temizle

microsoft black list iptali

11 Yazılar
6 Üyeler
0 Likes
7,563 Görüntüleme
(@mertkara)
Gönderiler: 100
Estimable Member
Konu başlatıcı
 

Merhaba

Mail hizmetini dışardan alıyoruz.  Genel olarak kullanıcılar outlook, hotmail  vs. mail alıp gönderebiliyor.

bİr mail  kullanıcımız bazı outlook , hotmail adreslerine mail attığında

"Final-Recipient: rfc822;***mail
Action: failed
Status: 5.7.1 (delivery not authorized)
Remote-MTA: dns;hotmail-com.olc.protection.outlook.com (ip_a)
Diagnostic-Code: smtp;550 5.7.1 Unfortunately, messages from [ip_b] weren't sent. Please contact your Internet service provider since part of their network is on our block list (AS3150). You can also refer your provider to http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors. [VE1EUR01FT045.eop-EUR01.prod.protection.outlook.com]
X-PowerMTA-BounceCategory: other"

cevabı dönünyor.

https://support.microsoft.com/en-us/getsupport?oaspworkflow=start_1.0.0.0&wfname=capsub&productkey=edfsmsbl3&locale=en-us&ccsid=635944262786957154

adresinden  kullanıcı mailini çıkartmak istediğimde "Access DeniedYou don't have permission to access "http://support.microsoft.com/oas/oasp_handler?" on this server."diyor

Bu sorunu nasıl aşabilirim

Microsoft mail adresi bazında  mı , mail hosting ip bazında mı, kendi local ipmiz bazında mı  block yapıyor.

 

 
Gönderildi : 22/12/2017 15:41

(@cenkercetin)
Gönderiler: 407
Famed Member Yönetici
 

Selamlar,

 

Aşağıdaki linkte bulunan tool ile çıktıları gönderebilir misiniz? Aşama aşama gidelim öncelikle domain adresinizi analiz edelim ve ip adresinizi. sonrasında mailbox seviyesinde kontrol gerçekleştiririz.

 

https://mxtoolbox.com/blacklists.aspx

Cenker Çetin

Dijital Dönüşüm Danışmanı

 
Gönderildi : 22/12/2017 16:48

(@turancoskun)
Gönderiler: 4100
Üye
 

merhaba,

domain adresiniz için dns ve blacklist kontrolünü sağlayıp, sadece outlook/hotmail tarafında sorun var ise, aşağıdaki referans adres ile tekrar deneyin.

https://support.microsoft.com/en-us/getsupport?oaspworkflow=start_1.0.0.0&wfname=capsub&productkey=edfsmsbl3&locale=en-us&wa=wsignin1.0&ccsid=635653882713130041

formda aldığınız hata devam eder ise, ms destek hattını arayarak, case açabilirsiniz.

****************************************************************
Probleminiz Çözüldüğünde Sonucu Burada Paylaşırsanız.
Sizde Aynı Problemi Yaşayanlar İçin Yardım Etmiş Olursunuz.
Eğer sorununuz çözüldü ise lütfen "çözüldü" olarak işaretlerseniz diğer üyeler için çok büyük kolaylık sağlayacaktır.
*****************************************************************

 
Gönderildi : 23/12/2017 04:14

(@mertkara)
Gönderiler: 100
Estimable Member
Konu başlatıcı
 

mxtoolbox.com adresinden  yapılan kontrolde hiç hata vermedi.

https://support.microsoft.com/en-us/getsupport?oaspworkflow=start_1.0.0.0&wfname=capsub&productkey=edfsmsbl3&locale=en-us&wa=wsignin1.0&ccsid=635653882713130041

formda 

Outbound IP(s) or range(s):   hangi ip yazılcak...

ve bu formda sürekli hata alıyorum.

 

 
Gönderildi : 25/12/2017 12:25

(@cenkercetin)
Gönderiler: 407
Famed Member Yönetici
 

Selamlar,

Outbound IP(s) or range(s)  bölümüne sizin networkunuzdeki internet çıkış ip adresinizi ve smtp hizmeti aldığınız sunucunun mx kayıdının bulunduğu ip adreslerini yazmanız gerekiyor. Gerekli incelemeler yapıldıktan sonra size dönüş sağlarlar. Ancak mxtoolbox'ta birşey çıkmaması ilginç olmuş.

Cenker Çetin

Dijital Dönüşüm Danışmanı

 
Gönderildi : 25/12/2017 17:24

(@mertkara)
Gönderiler: 100
Estimable Member
Konu başlatıcı
 

Merhaba

ms formunda halen hata veriyor, kayıt oluşturamıyorum.

https://mxtoolbox.com/blacklists.aspx  da hiç hata almamıştım

fakat

toolbox.com/  test email servarda  şu uyarıları alıyorum

SMTP Reverse DNS Mismatch Reverse DNS does not contain the hostname
SMTP Banner Check Reverse DNS does not match SMTP Banner
SMTP TLS Warning - Does not support TLS.

hosting firması  kullanıcı emailinden olduğunu söylüyor.

(akbank domaine de hiç bir kullanıcı mail gönderemiyor)

 

İlginize teşşekürler, Hayırlı işler ....

 
Gönderildi : 26/12/2017 12:30

(@cenkercetin)
Gönderiler: 407
Famed Member Yönetici
 

Verilen hatayı paylaşırsanız ona göre bakalım. Yada domain adını paylaşın biz de bir inceleme gerçekleştirelim.

Cenker Çetin

Dijital Dönüşüm Danışmanı

 
Gönderildi : 26/12/2017 17:10

(@turancoskun)
Gönderiler: 4100
Üye
 

ilgili formu farklı bir browser üzerinde açarak, test ettiniz mi ?

veya üstte belirttiğim gibi ms hattına durumu belirterek, çözüm talebinde bulundunuz mu ?

Cenker bey'in de belirttiği gibi, özel değil ise domain adını paylaşırsanız, daha net cevaplar verilebilir.

tabi tüm yapılandırma hatasız ve blacklistlerde listelenmeseniz bile, ms'in kendi listesine takılabilirsiniz, bu durumda form ile başvuruya ihtiyacınız var.

****************************************************************
Probleminiz Çözüldüğünde Sonucu Burada Paylaşırsanız.
Sizde Aynı Problemi Yaşayanlar İçin Yardım Etmiş Olursunuz.
Eğer sorununuz çözüldü ise lütfen "çözüldü" olarak işaretlerseniz diğer üyeler için çok büyük kolaylık sağlayacaktır.
*****************************************************************

 
Gönderildi : 27/12/2017 04:43

(@cengiz)
Gönderiler: 16
Eminent Member
 

Esi bir konu ama tekrar konu açmak yerine aynı konudan devam etmek istedim. Aynı sorun bende de mevcut. Mesela hiç mail aramıyordum fakat msn.com ve hotmail.com a çıkış yapıyor artık. Yurt dışında ki kullanıcımız outlook.de ye mail atamıyor ben hotmail.com.tr uzantıya mail atamıyorum hep aynı hatayı alıyoruz yani aşağıda ki

 

-----Ursprüngliche Nachricht-----

Von: Mail Delivery System <[email protected]>

Gesendet: Montag, 24. Oktober 2022 11:47

An: [email protected]

Betreff: Mail delivery failed: returning message to sender

 

This message was created automatically by mail delivery software.

 

A message that you sent could not be delivered to one or more of its recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:

 

  [email protected]

    host eur.olc.protection.outlook.com [104.47.18.97]

    SMTP error from remote mail server after pipelined sending data block:

    550 5.7.1 Unfortunately, messages from [81.21.172.154] weren't sent.

Please contact your Internet service provider since part of their network is on our block list (S3150). You can also refer your provider to http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx#errors .

[AM6EUR05FT034.eop-eur05.prod.protection.outlook.com]

 
Gönderildi : 24/10/2022 13:37

ibrahim yildiz
(@ibrahimyildiz)
Gönderiler: 4297
Co-Helper
 

sender.office.com dan da kontrol edip yukarda Turan'ın paylaştığı form dan iletişime geçmeniz ve dönen kişiye güvenirliliğinizi ispatlamanız gerekiyor akabinde ikna olurlarsa blacklist'ten kaldırıyorlar.

'balık vermez, nasıl tutulabildiğine yönlendirir'
****************************************************************
Probleminiz Çözüldüğünde Sonucu Burada Paylaşırsanız. Sizde Aynı Problemi Yaşayanlar İçin Yardım Etmiş Olursunuz. Eğer sorununuz çözüldü ise lütfen "çözüldü" olarak işaretlerseniz diğer üyeler için çok büyük kolaylık sağlayacaktır.
*****************************************************************

 
Gönderildi : 24/10/2022 18:10

Hakan Uzuner
(@hakanuzuner)
Gönderiler: 32993
Illustrious Member Yönetici
 

Maillerim Neden Spama düşüyor? 550.5.7.1 – İpucu – ÇözümPark Forum (cozumpark.com)

Danışman - ITSTACK Bilgi Sistemleri
****************************************************************
Probleminiz Çözüldüğünde Sonucu Burada Paylaşırsanız.
Sizde Aynı Problemi Yaşayanlar İçin Yardım Etmiş Olursunuz.
Eğer sorununuz çözüldü ise lütfen "çözüldü" olarak işaretlerseniz diğer üyeler için çok büyük kolaylık sağlayacaktır.
*****************************************************************

 
Gönderildi : 24/10/2022 18:14

Paylaş: