Forum

15-11-2017 Windows ...
 
Bildirimler
Hepsini Temizle

15-11-2017 Windows güncelleme sonrası Epson yazıcıların yazdırmama sorunu

11 Yazılar
6 Üyeler
0 Likes
3,479 Görüntüleme
(@Tursunisak)
Gönderiler: 79
Estimable Member
Konu başlatıcı
 

Merhaba.

 

MS son güncellemesinden sonra müşterilerimizdeki Epson marka yazıcılar yazmıyor.

Sorunu güncellemeyi geri alarak çözüyoruz ama bu konuda kalıcı çözüm bulan birileri varmı.

 

Saygılarımla.

 

 

 
Gönderildi : 17/11/2017 14:04

(@Tursunisak)
Gönderiler: 79
Estimable Member
Konu başlatıcı
 

Sorun KB4048957 den kaynaklanıyor.Ama çözümü sanırım MS sağlayacak.

 
Gönderildi : 17/11/2017 14:21

(@www-rizasahan-com)
Gönderiler: 18026
_
 

Merhaba,

Sorunu biraz açar mısınız?

1984 doğumluyum. 4 yaşından bu yana İstanbul’da yaşıyorum. Sırası ile aşağıdaki okullarda eğitim gördüm. Paşaköy ilkokulu (1990-1995) Kartal Zekeriyya Güçer İlköğretim Okulu(1995-1998) Ümraniye Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi Bilgisayar Bölümü(1998-2001) Kocaeli Üniversitesi Bilgisayar Programcılığı(2002-2004) Anadolu Ünv. İşletme Fakültesi(2006-2009) Lise yıllarından sonra bir bilgisayar firmasının teknik servisinde mesleğe merhaba dedim. Outsource olarak Citibank ytl ve bina taşınma projesinde yer alarak 8 ay görev yaptım. Bu görevden sonra şu an çalışmakta olduğum yerde bilgi işlem sorumlusu olarak göreve başladım ve 18 yıldır görevimin başındayım.

 
Gönderildi : 17/11/2017 14:59

(@Tursunisak)
Gönderiler: 79
Estimable Member
Konu başlatıcı
 

15-11 deki güncellemeden sonra Epson marka Lx-300 ve Lx-350 lere gönderilen çıktılar çıkmıyor.Kuyruğa bile düşmüyor.Yukarıdaki güncellemeyi kaldırınca durum düzeliyor.

Sorunumuz bu.Sanırım Türkiyenin şuanki sorunlarından biri aynı zamanda.

 
Gönderildi : 17/11/2017 21:19

(@nazmikavalci)
Gönderiler: 235
Reputable Member
 

aynı sorun benim tüm müşterilerimde de var. epson yazıcılarda yazdırmama sorunu sorunun kökden bir çözümünü bulabildinizmi ? ve windows 10 da hangi güncelleme etkiliyor bulamadım

 
Gönderildi : 18/11/2017 20:47

(@www-rizasahan-com)
Gönderiler: 18026
_
 

Merhaba,

http://www.hakanuzuner.com/index.php/windows-update-sonrasi-nokta-vuruslu-dox-matrix-yazicilarin-calismamasi.html

1984 doğumluyum. 4 yaşından bu yana İstanbul’da yaşıyorum. Sırası ile aşağıdaki okullarda eğitim gördüm. Paşaköy ilkokulu (1990-1995) Kartal Zekeriyya Güçer İlköğretim Okulu(1995-1998) Ümraniye Teknik ve Endüstri Meslek Lisesi Bilgisayar Bölümü(1998-2001) Kocaeli Üniversitesi Bilgisayar Programcılığı(2002-2004) Anadolu Ünv. İşletme Fakültesi(2006-2009) Lise yıllarından sonra bir bilgisayar firmasının teknik servisinde mesleğe merhaba dedim. Outsource olarak Citibank ytl ve bina taşınma projesinde yer alarak 8 ay görev yaptım. Bu görevden sonra şu an çalışmakta olduğum yerde bilgi işlem sorumlusu olarak göreve başladım ve 18 yıldır görevimin başındayım.

 
Gönderildi : 19/11/2017 01:50

(@hasankisa)
Gönderiler: 2
New Member
 

Şüphesiz konuya hakim kişilersiniz. akıl vermek amaçlı değil, ama beliki acemi kullanıcılara yararı olur diye düşündüm.

Ben şu adresteki dosyayı indirdim çalıştırdım 4 veya 5 güncellemeyi sildi sonra düzeldi. 

http://yenicikanhileler.blogspot.com.tr/p/epson-yazc-yazmyor-tepki-vermiyor.html  

inşallah sizin veya bir başkasının derdine çare olur. 

 
Gönderildi : 22/11/2017 22:00

(@turancoskun)
Gönderiler: 4100
Üye
 

merhaba,

ms tarafında mevcut sorun için bir güncelleme yayınlandı ve çözüm olduğuna dair kullanıcı yorumları mevcut.

güncelleme işlemini gerçekleştirdikten sonra, sistemi yeniden başlatarak deneyebilirsiniz.

https://support.microsoft.com/en-us/help/4055038/november-21-2017-kb4055038

https://www.catalog.update.microsoft.com/Search.aspx?q=KB4055038

****************************************************************
Probleminiz Çözüldüğünde Sonucu Burada Paylaşırsanız.
Sizde Aynı Problemi Yaşayanlar İçin Yardım Etmiş Olursunuz.
Eğer sorununuz çözüldü ise lütfen "çözüldü" olarak işaretlerseniz diğer üyeler için çok büyük kolaylık sağlayacaktır.
*****************************************************************

 
Gönderildi : 23/11/2017 01:56

(@hasankisa)
Gönderiler: 2
New Member
 

windows 10 için olanı da varmı acaba ?

bu yeni yama, 10 a olmuyor galiba

 
Gönderildi : 28/11/2017 19:20

(@turancoskun)
Gönderiler: 4100
Üye
 

version 1703 kullanıyorsanız, aşağıdaki güncellemeyi uygulamanız yeterli.

https://support.microsoft.com/en-us/help/4055254/windows-10-update-kb4055254

ek olarak, w10 tarafında hangi güncellemenin, bu soruna sebep olduğuna dair, tablo fikir verecektir.

ilgili güncelleştirmeyi kaldırarakta, 1703 haricinde geçiçi çözüm üretilebilir.

 OS

  Program

  Windows.10 1511

  KB4048952

  Windows.10 1607

  KB4048953

  Windows.10 1703

  KB4048954

  Windows.10 1709

  KB4048955

  Windows Server 2016

  KB4048953

 

****************************************************************
Probleminiz Çözüldüğünde Sonucu Burada Paylaşırsanız.
Sizde Aynı Problemi Yaşayanlar İçin Yardım Etmiş Olursunuz.
Eğer sorununuz çözüldü ise lütfen "çözüldü" olarak işaretlerseniz diğer üyeler için çok büyük kolaylık sağlayacaktır.
*****************************************************************

 
Gönderildi : 29/11/2017 03:44

(@mertkibar)
Gönderiler: 854
Noble Member
 

Yazıcıyı İBM olarak tanıt sorunun düzelir...

 

 
Gönderildi : 30/11/2017 12:56

Paylaş: