Forum

Veeam Failed Login ...
 
Bildirimler
Hepsini Temizle

Veeam Failed Login SOAP, port 443

7 Yazılar
3 Üyeler
0 Likes
2,672 Görüntüleme
(@korayulgay)
Gönderiler: 165
Reputable Member
Konu başlatıcı
 

Merhaba,

Veeam Backup & Replication v7 kullanmaktayim. Parola degisikligi sonrasi asagidaki hata mesajini almaktayim. Yedekleme ve restore islemlerinde bir sorun yok aslinda ancak sistem tarafindan bu mesaj gonderiliyor.  http://192.168.x.x:1340  adresinden configuration kismina geldigimde, Session History'de parola degisikliginden sonraki failleri goruntuluyorum. Konuyla ilgili yardimlarinizi rica ediyorum.   

Failed to login to "192.168.x.x" by SOAP, port 443, user "domain\user", proxy srv: port:0 (Cannot complete login due to an incorrect user name or password.)

 
Gönderildi : 08/08/2017 20:00

Hakan Uzuner
(@hakanuzuner)
Gönderiler: 32955
Illustrious Member Yönetici
 

Merhaba

Vcenter a giriş yapamıyor, hata bundan kaynaklı, sanırım Veeam tarafında vcenter yedeği aldığınız job' ı kontrol edin, kimlik bilgisini güncelleyin.

Danışman - ITSTACK Bilgi Sistemleri
****************************************************************
Probleminiz Çözüldüğünde Sonucu Burada Paylaşırsanız.
Sizde Aynı Problemi Yaşayanlar İçin Yardım Etmiş Olursunuz.
Eğer sorununuz çözüldü ise lütfen "çözüldü" olarak işaretlerseniz diğer üyeler için çok büyük kolaylık sağlayacaktır.
*****************************************************************

 
Gönderildi : 10/08/2017 01:09

(@barbaroskuscular)
Gönderiler: 186
Estimable Member
 

Merhaba,

Manage Credentials menüsü altından değiştirilen kullanıcı hesabına ait parolayı güncellemeniz gerekiyor.

Saygılarımla,

 
Gönderildi : 10/08/2017 02:38

(@korayulgay)
Gönderiler: 165
Reputable Member
Konu başlatıcı
 

Geri donusleriniz icin tesekkur ederim. Barbaros beyin belirttigi islemi yaptim ancak yine ayni hatayla karsilasiyorum. Hakan bey vcenter basariyla yedegi aliyor raporlardan bunu goruyorum.

 
Gönderildi : 10/08/2017 12:17

Hakan Uzuner
(@hakanuzuner)
Gönderiler: 32955
Illustrious Member Yönetici
 

Aslında Barbaros' un dediği gibi bilinen bir durum, şifre değiştiği için Veeam de de şifre değişmen yeterli olmalı ama veeam 7 artık çok eski menüleri hatırlayamadım acaba başka bir şey olabilir mi üzerinden bakmak lazım.

Danışman - ITSTACK Bilgi Sistemleri
****************************************************************
Probleminiz Çözüldüğünde Sonucu Burada Paylaşırsanız.
Sizde Aynı Problemi Yaşayanlar İçin Yardım Etmiş Olursunuz.
Eğer sorununuz çözüldü ise lütfen "çözüldü" olarak işaretlerseniz diğer üyeler için çok büyük kolaylık sağlayacaktır.
*****************************************************************

 
Gönderildi : 10/08/2017 14:36

(@barbaroskuscular)
Gönderiler: 186
Estimable Member
 

servislerde veeam backup servis bulunuyor. hangi hesapla logon olduğunu kontrol edebilir misiniz. aynı hesap ise şifresini güncellemeniz gerekebilir.

 

 

 
Gönderildi : 10/08/2017 17:27

(@korayulgay)
Gönderiler: 165
Reputable Member
Konu başlatıcı
 

Toplam 6 servis vardi. Hepsinin logon kisimlarini da degistirmism ama yine fayda etmedi. Isin ilginci eski parolayi girdigimde fail olan yer success'a donuyor. Bir yerde ya cache'liyor yada farkli bir yerde daha tutuyor ama anlayamadim.

 
Gönderildi : 10/08/2017 19:40

Paylaş: