Forum

Profil Sıfırlanma S...
 
Bildirimler
Hepsini Temizle

Profil Sıfırlanma Sorunu | Windows 7 Profil Sıfırlandı |You have been logged into a temporary profile Windows 7

16 Yazılar
13 Üyeler
0 Likes
11.9 K Görüntüleme
(@ugurdemir)
Gönderiler: 9888
Illustrious Member
Konu başlatıcı
 

Merhaba,


Bugün karşılaştığımız bir sorunun çözümünü buradan paylaşmak istiyorum. Domain ortamında Windows 7 clientın logon olmasıyla birlikte, profil sıfırlanmıştı. Windows 7 işletim sisteminde user profili yenilendiği zaman temp user oluşturuyor. Bu durumda yapmamız gereken Restart etmek çare olmuyordu. Ancak kullanıcı eski dosylarını C:\Users altında eski profilinde görebiliyordu.


Çözüme ulaşmak için yapılacak işlemler,



  • Clientı local admin accountu ile açın.

  • Eski dosyaların ( belgelerim, desktop vs.) bulunduğu profil C:\Users\kullaniciadi.domainadi  ( Kullanıcı adı ve domain adı yapınıza göre değişmektedir) şeklinde görünmektedir.

  •  Profili F2 tuşu ile ismini C:\Users\kullaniciadi adı şekline getirin.

  • Regedit’e girin.

  • HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\ProfileList içerisinde sonunda “sid.bak” olan anahtarları silin.

  • Bilgisayarı restart edin ve kullanıcı ile logon olun.

  • Sorun giderilmiş olacaktır.

Keyifli çalışmalar.


Kaynak

 
Gönderildi : 10/08/2010 13:53

(@m-hakancan)
Gönderiler: 1866
Noble Member
 

Faydalı bilgi teşekkürler...

 
Gönderildi : 10/08/2010 14:22

(@EmreKINIK)
Gönderiler: 22
Eminent Member
 

server 2003 üzerinde bu işlemi uygulayabilir miyiz?

 
Gönderildi : 24/11/2010 15:53

(@ugurdemir)
Gönderiler: 9888
Illustrious Member
Konu başlatıcı
 

Merhaba,


Bu sorun windows 7 ile çalışırken karşılaştığım ve çözümünü paylaştığım sorun. 2003 tarafında böyle bir sorunla karşılaşmadığım için uygulam ihtimaliniz var mı fikrim yok.


Teşekkürler. 

 
Gönderildi : 03/12/2010 17:09

(@Anonim)
Gönderiler: 0
 



Merhaba;


Karşılaştığım büyük bir sorunu anlatmak istiyorum,


Windows 7 ent 64 bit sürümünü kullanmaktayım lisanslı ürün,updateleri eksiksiz.Pc yi yeniden başlattım ve masaüstümün belgelerimin içinde bulunan bütün dataları silinmiş halde açıldıgını gördüm.Bu olay notebook ve pc de 2003 domain ortamında 2008 domain ortamında da aynı şekilde karşıma geldi.Bu konuda yardımlarınız bekliyorum.Bana göre çok büyük bir sorun..Microsoft destek hattı yardım edemedi..


 


Teşekkürler..

 
Gönderildi : 03/01/2011 21:17

(@nurullahcelik)
Gönderiler: 15
Active Member
 

hocam çok teşekkürler...

 
Gönderildi : 10/10/2011 21:10

(@borayildiz)
Gönderiler: 675
Honorable Member
 

başarılı hareket [Y]


saolun hocam

 
Gönderildi : 10/10/2011 21:22

(@HasanDanis)
Gönderiler: 426
Honorable Member
 

Değerli Bilgi İçin Teşekkürler...

 
Gönderildi : 12/10/2011 16:40

(@OrhanYavuz)
Gönderiler: 1
New Member
 

Merhaba,

 Sorunu kendi bilgisayarımda yaşıyorum. tüm profilleri localadmin ile sildim defalarca restart etsemde her seferinde temp olarak profil oluşturuyor.

 HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\ProfileList üzerinde sid.bak olan bir dosya yok;

.bak uzantılı tek dosya ''...19548.bak'' bende bu dosyayı sildim ve pcyi restart ettim.

 Localadmin ile adını değiştirdiğim temp klasörü duruyor fakat beni kullanıcı adı.domain adı olarak yeni profil oluşturuyor. 

Hepsini tekrardan silip restarttan sonra login olunca tekrar temp olarak atıyor.

 Yardımcı olabilirseniz sevinirim.

Şimdiden çok teşekkürler. 

 
Gönderildi : 17/04/2013 02:09

(@ugurdemir)
Gönderiler: 9888
Illustrious Member
Konu başlatıcı
 

Registry cleaner tarzı programlar temizleyin daha sonra bu işlemleri yapın deneyin.

 
Gönderildi : 18/04/2013 12:45

(@ugurbocut)
Gönderiler: 10
Active Member
 

 İyi günler bende de ofis tarzı bir yerde aynı tarzda bir sorunla uğraşıyorum profil sıfırlanmış biçimde açılıyor , hiçbir hata da vermiyor işin kötü tarafı C:\Users altında asıl belgelerin olduğu profil dosyası da yok ,şimdilik ufak çapta belge kaybımızda var. 

Bir hafta önce masaüstü ve belgelerim klasörlerini offline folder olarak ayarlamıştım GPO dan değil sadece klasörün özelliklerin "Konum" u değiştirerek serverdaki paylaşımı göstermiştim . Güzelde çalışıyodu onla alakalı mı diye düşündüm sonra laptopların çevrimdışı çalışmasını iptal ettim dosyaları yine lokal profile aldım ama sorun devam ediyor. 4 adet client ta da aynı sorun var. Bir pc nin kullanıcısını domainden silip aynı kullanıcı adıyla yeniden açtım PC'den eski profil dosyalarınıda sildim giriş yaptım tekrardan masaüstünü oluşturduk ama bu ayarlamada bir sonraki gün sıfırlandı yine aynı durum oluştu. 

Yapı şu şekilde 

 Server 2012 DC , 4 adet w7 pro client 2 si laptop 2 si workstation

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\ProfileList altında .bak uzantılı bir anahtar yok kontrol ettim fikri olan varsa şimdiden teşekkürler.

 
Gönderildi : 20/09/2013 23:24

(@ugurbocut)
Gönderiler: 10
Active Member
 

Sorun çözüldü.

Yetki probleminden kaynaklanıyormuş. Sorun yaşayan kullanıcılar önceden bir guruba dahil edilmiş ve bu gurup da build in deki birçok guruba dahil edilmiş. Neden yapılmış bilemiyorum ama bu gurubun üyeliklerini kaldırdığınızdan beri sorun görünmüyor.

Teşekkürler. 

 
Gönderildi : 24/09/2013 14:11

(@yilmazgokce)
Gönderiler: 112
Estimable Member
 

Küçük ama çok etkili bir bilgi olmuş TEŞEKKÜRLER 🙂

 
Gönderildi : 06/02/2014 18:40

(@ramazansezen)
Gönderiler: 5
Active Member
 

Hocam ben her şeyi denedim fakat, kesinlikle masaüstünde ki belgeler geri gelmedi. Profil sıfırlandığında belgeler diskte nerede saklanır ya da gizlenir veya bu belgelere nasl ulaşılır? Yardımlarınızı rica ediyorum...

 
Gönderildi : 16/05/2014 12:16

(@mustafatasci)
Gönderiler: 1643
Üye
 

Uğur hocam,

güzel , gerekli bir bilgi. 

****************************************************************
Probleminiz Çözüldüğünde Sonucu Burada Paylaşırsanız.
Sizde Aynı Problemi Yaşayanlar İçin Yardım Etmiş Olursunuz.
Eğer sorununuz çözüldü ise lütfen "çözüldü" olarak işaretlerseniz diğer üyeler için çok büyük kolaylık sağlayacaktır.
*****************************************************************

 
Gönderildi : 16/05/2014 13:15

(@MuhammetYaman)
Gönderiler: 3
Active Member
 

Teşekkürler , yararlı bir bilgi . 

 
Gönderildi : 20/12/2017 14:10

Paylaş: