Forum

Outlookta pop3 hesa...
 
Bildirimler
Hepsini Temizle

Outlookta pop3 hesabına gelen mail görünmüyor

6 Yazılar
3 Üyeler
0 Likes
421 Görüntüleme
(@Anonim)
Gönderiler: 0
Konu başlatıcı
 

Merhabalar şirket yapımızda;


Sbs 2003, Exchange 2003, İsa 2004 bulunmakta ve mail hizmetini kendi serverımız üzerinden vermekteyiz toplamda 5 adet mail adresimiz var, yeni kullanıcı işe başladığından [email protected] ve [email protected] adında 2 adet mail adresi açmam istendi.


 Bende active directory üzerinden bu kullanıcıları açıp mail adreslerini oluşturdum (Zaten otomatik oluşturuyor) kullanıcının bilgisayarında outlookuna [email protected] exchange hesabını [email protected] ve [email protected] pop3 hesaplarını kurdum.


Local exchange hesabı kurulu olan kullanıcının gelen mailllerini görebiliyorum yani [email protected]' unkileri fakat 2. olarak kurduğum exchange local hesabı kurulu olmayan sadece pop3 hesabı kurulu olan [email protected] hesabına gelen maillleri göremiyorum, bu hesaba owa'dan eriştiğimde gelen mailleri gözüküyor aynı şekilde başka profil oluşturup [email protected] exchange hesabını outlooka kurduğumda da görebiliyorum. Ben bu hesabı pop3 hesabı olarak eklediğimde neden gelen mailleri göremiyorumdur sizce?


 Not: Bu hesabı başka bilgisayarlara da kursam yine aynı sorun devam ediyor, hesabı kaldırıp yeniden olşturmayı denedim ve ana makineyi yeniden başlattım.

 
Gönderildi : 14/09/2009 03:49

(@ErdemHACISALIHOGLU)
Gönderiler: 542
Honorable Member
 

Merhaba ; hıc mı maıl gelmıyor yada hata olarak ne veriyor ??

 
Gönderildi : 14/09/2009 14:27

(@Anonim)
Gönderiler: 0
Konu başlatıcı
 

Merhabalar, mail geliyor owa da gözüküyor, exchange local hesabını kurduğumda da mailli görebiliyorum ama exchange local hesabını kurmayıp sadece pop3 hesabı olarak tanıttığımda gelen maili outlooktan göremiyorum herhangi bir hata iletiside almıyorum, teşekkürler. Diğer mail hesaplarım normal çalışmaktadır.

 
Gönderildi : 14/09/2009 18:56

(@Anonim)
Gönderiler: 0
Konu başlatıcı
 

Arkadaşlar sorunum devam ediyor yardımcı olabilecek olan var mı?

 
Gönderildi : 18/09/2009 04:07

(@cozumpark)
Gönderiler: 16309
Illustrious Member Yönetici
 

merhabalar


pop3 ile aldığınız mailleri nereye teslim ediyorsunuz?


exchange kullanıcı mailboxına mı yoksa pst dosyasına mı?


kolay gelsin

 
Gönderildi : 18/09/2009 12:29

(@Anonim)
Gönderiler: 0
Konu başlatıcı
 

Merhabalar Mümin bey maillerimiz kullanıcıların mailbox'unda duruyor. daha önceden açılmış olan mail adresleri sorunsuz çalışıyor ama yeni açtığım mail adreslerinde bu sorun var. Teşekkürler...


 


Firmamızda her kullanıcının 1 adet mail adresi var bu mail adresleri mailbox olarak tutuluyor ayrıca daha önceden açılmış ortak mail adresleri var ve bu da kullanıcılarda pop3 olarak tanıtılmış durumda ve sorunsuz çalışıyor.


Bende gelen kullanıcı için bir şahsi mail adresi açtım ve istek üzerine ortak kullanılması için bir mail adresi açtım belirttiğim gibi sadece active directoryden kullanıcıyı oluşturdum sizinde bildiğiniz gibi mail box'u da otomatik oluşturuyor.


Bu işlemden sonra kullanıcının şahsi mail adresini outlookuna mailbox olarak tanıttım ona gelen mailleri görebiliyor.


Ama ortak mail adresini ek olarak pop3 olarak eklersem mail gönderebiliyor ama bu saferde gelen mailleri göremiyor.


Aynı şekilde ortak mail adresini exchange olarak eklediğimde yine o hesapta sorunsuz çalışıyor ama bu seferde kullanıcının mail adresini pop3 olarak eklemek zorunda kalıyorum durum böyle olunca bu hesap gelen mailleri göremiyor.


 Sorun neden kaynaklanıyor anlamadım, active directoryden mail adresini oluşturduktan sonra yapmam gereken bir işlem varmı?


Ek olarak ana makinemiz şirket bünyemizde bulunuyor pop3 smtp'yi local adres olarak giriyorum (10.0.0.1 vb.)


Şimdiden teşekkürler hepinize kolay gelsin.

 
Gönderildi : 18/09/2009 23:25

Paylaş: