Forum

Manage Engine Kulla...
 
Bildirimler
Hepsini Temizle

Manage Engine Kullanıcı Yapılandırması Hk.

4 Yazılar
2 Üyeler
0 Likes
526 Görüntüleme
(@mehmetkocakaya)
Gönderiler: 76
Estimable Member
Konu başlatıcı
 

Selamlar,

Manage Engine Service Desk Plus postalını kurdum, ardından girişteki 'administrator-administrator' olarak gelen default login bilgilerine müdahale etmeden kullanıcıları AD üzerinden çektirdim. Sonuç, 'administrator-administrator' şeklindeki default user üzerinden giriş yapamıyorum, domain 'administrator' kullanıcısı üzerinden giriş yaptığımda da yönetim paneline ulaşamıyorum. Başına gelen, yorumu olan var mı ?

Siz siz olun ilk işiniz default loginden hariç bir admin logini oluşturmak olsun 🙂

İyi çalışmalar.

 
Gönderildi : 22/06/2018 14:49

(@resulsoydas)
Gönderiler: 1623
Noble Member
 

"Manage Engine postalını kurdum" ??? Manage Engine'in hangi ürünü?

ServiceDesk Plus'ta Ana sayfada Seçeneklere tıklayıp Bağlan Kısmından "Lokal Giriş" seçeneğini seçmeniz gerekiyor.

 
Gönderildi : 22/06/2018 14:59

(@resulsoydas)
Gönderiler: 1623
Noble Member
 

Yine Service Desk Plus için şurayı inceleyin

https://www.manageengine.com/products/service-desk/faq-admin-modules.html#AdminUser13

 
Gönderildi : 22/06/2018 15:01

(@mehmetkocakaya)
Gönderiler: 76
Estimable Member
Konu başlatıcı
 

 

Evet service desk plus ürünü pardon 🙂

Domain seçerek de, lokal giriş seçeneğini seçerek de durum aynı. Linki şimdi inceliyorum. Teşekürler.

 

 

Yine Service Desk Plus için şurayı inceleyin

https://www.manageengine.com/products/service-desk/faq-admin-modules.html#AdminUser13

 
Gönderildi : 22/06/2018 15:05

Paylaş: