Anasayfa » Forum

Office365 - Outlook...
 

Office365 - Outlook 2016 mail arama sorunu  

Sayfa 1 / 2
  RSS
Samet Yarıç
(@SametYaric)
Yeni Üye

Selam ,   

Office365 - Outlook 2016  mailbox da arama yaparken bazı maillerin , okunmamış mail simgesiyle birlikte taslak şeklinde kopyaları görüntüleniyor.  

Maillerin altında "Bu öğe etkin içerik içeriyor. İçeriklerini okumak için öğeyi açın."  ibaresi yazıyor.  Bunları nasıl devredışı bırakabilirim ?

Teşekkürler.

 

 

Alıntı
Gönderildi : 28/03/2018 11:35
Rıza ŞAHAN
(@rizasahan)
Değerli Üye Forum Yöneticisi

Aramada çıkan sonuçlar klsör görünümünde, Eşitleme Sorunları başlığı altındaki mailler olabilir. Bunları silebilirsiniz.

CevapAlıntı
Gönderildi : 28/03/2018 12:32
Samet Yarıç
(@SametYaric)
Yeni Üye

 

Dediğiniz kısımda göremedim ama , sadece ekli olan maillerde bunu yaptığını fark ettim.

 

 

 

CevapAlıntı
Gönderildi : 28/03/2018 14:44
Rıza ŞAHAN
(@rizasahan)
Değerli Üye Forum Yöneticisi

Merhaba,

Web mailde durum nedir? Orada nasıl gözüküyor?

CevapAlıntı
Gönderildi : 28/03/2018 18:43
Samet Yarıç
(@SametYaric)
Yeni Üye

 

Aynı şekilde web mailde arama yapıldığında ekli mail kopyaları taslak olarak görünüyor.  Her gelen ekli maillerin bir kopyası gibi oluşturuyor. Mail içerik biçimi de değişiyor. 

CevapAlıntı
Gönderildi : 28/03/2018 19:51
Rıza ŞAHAN
(@rizasahan)
Değerli Üye Forum Yöneticisi

Outlook üzerinde bir kural v.s. tanımlaması olabilir mi? Outlook üzerinde olmasa bil Ofis 365 konsolda posta akışı kurallar kısmında bir kural olabilir mi?

CevapAlıntı
Gönderildi : 29/03/2018 16:54
Sercan Ovalı
(@SercanOvali)
Yeni Üye

Benzer bir sorunu biz de yaşıyoruz linkte paylaştığım adımların hepsini denemiş olmamıza rağmen bir sonuç alamadık  https://social.technet.microsoft.com/Forums/office/en-US/f3dbd01e-bfd5-4e25-819c-ead83fad1ad0/outlook-search-results-in-mail-copies?forum=outlook

CevapAlıntı
Gönderildi : 05/04/2018 16:08
Rıza ŞAHAN
(@rizasahan)
Değerli Üye Forum Yöneticisi

5 yıldır böyle bir sorun yaşamadım. Mutlaka bir yerde hatalı bir kural v.s. vardır. En kötü ihtimalle yönetim konsolundan bir destek isteği açın bağlanıp kontrol etsinler.

CevapAlıntı
Gönderildi : 06/04/2018 12:02
ertanyildizdal
(@ertanyildizdal)
Üye

Merhaba bu sorunu çözebildiniz mi?

 

aynı sorun bende de var

CevapAlıntı
Gönderildi : 10/04/2018 19:35
Turan COŞKUN
(@turancoskun)
Tanınmış Üye Forum Yöneticisi

merhaba,

outlook üzerinde herhangi bir security tool etkin mi ? bkz. av/as vb.

var ise devre dışı bırakarak, tekrar test edin.

****************************************************************
Probleminiz Çözüldüğünde Sonucu Burada Paylaşırsanız.
Sizde Aynı Problemi Yaşayanlar İçin Yardım Etmiş Olursunuz.
Eğer sorununuz çözüldü ise lütfen "çözüldü" olarak işaretlerseniz diğer üyeler için çok büyük kolaylık sağlayacaktır.
*****************************************************************

CevapAlıntı
Gönderildi : 11/04/2018 04:38
ertanyildizdal
(@ertanyildizdal)
Üye

konu ile ilgili Microsoft firmasından bildirildiği üzere ;Outlook 2016 e posta istemcisinde yazılımsal bir sorun olduğu ve dünya genelinde tüm kullanıcıları etkilediği düzeltilmesi ile ilgili KB yayınlanacağı iletildi.

CevapAlıntı
Gönderildi : 21/05/2018 18:32
Turan COŞKUN
(@turancoskun)
Tanınmış Üye Forum Yöneticisi

bilgi ve geri bildirim için teşekkürler.

****************************************************************
Probleminiz Çözüldüğünde Sonucu Burada Paylaşırsanız.
Sizde Aynı Problemi Yaşayanlar İçin Yardım Etmiş Olursunuz.
Eğer sorununuz çözüldü ise lütfen "çözüldü" olarak işaretlerseniz diğer üyeler için çok büyük kolaylık sağlayacaktır.
*****************************************************************

CevapAlıntı
Gönderildi : 22/05/2018 03:26
Yasin_CAN
(@Yasin_CAN)
Yeni Üye

[quote user="ertanyildizdal"]

konu ile ilgili Microsoft firmasından bildirildiği üzere ;Outlook 2016 e posta istemcisinde yazılımsal bir sorun olduğu ve dünya genelinde tüm kullanıcıları etkilediği düzeltilmesi ile ilgili KB yayınlanacağı iletildi.

[/quote]

 

Merhaba,

 

Konuyla ilgili çözüm geldi mi acaba?

CevapAlıntı
Gönderildi : 19/06/2018 18:46
Hakan Uzuner
(@hakanuzuner)
Kıdemli Üye Yönetici

Merhaba

Sizde bir sorun mu var?

Sorun OWA da da var ise MS e case açabilirsin. Ama outlook da sorun yaşıyorsan buna bakabilirsin

http://www.hakanuzuner.com/index.php/outlook-arama-sorunu.html

****************************************************************
Probleminiz Çözüldüğünde Sonucu Burada Paylaşırsanız.
Sizde Aynı Problemi Yaşayanlar İçin Yardım Etmiş Olursunuz.
Eğer sorununuz çözüldü ise lütfen "çözüldü" olarak işaretlerseniz diğer üyeler için çok büyük kolaylık sağlayacaktır.
*****************************************************************

CevapAlıntı
Gönderildi : 22/06/2018 15:18
Yasin_CAN
(@Yasin_CAN)
Yeni Üye

[quote user="Hakan UZUNER"]

Merhaba

Sizde bir sorun mu var?

Sorun OWA da da var ise MS e case açabilirsin. Ama outlook da sorun yaşıyorsan buna bakabilirsin

http://www.hakanuzuner.com/index.php/outlook-arama-sorunu.html

[/quote]

 

Merhaba Hakan Bey,

 

Evet, şöyle bir sorun yaşıyorum. Outlookta arama yaparken ekli maillerin hem düzgün hali çıkıyor hem de ekli mail outlook içinde  taslak halinde görünüyor.

CevapAlıntı
Gönderildi : 25/06/2018 11:49
Hakan Uzuner
(@hakanuzuner)
Kıdemli Üye Yönetici

OWA da bu sorun yok ise sorun outlook kaynaklıdır. Muhtemel indekslerin bozulduğu için komple bir sıfır profil ile dener misiniz?

Ek olarak bu sorun sadece bir bilgisayarda mı var?

****************************************************************
Probleminiz Çözüldüğünde Sonucu Burada Paylaşırsanız.
Sizde Aynı Problemi Yaşayanlar İçin Yardım Etmiş Olursunuz.
Eğer sorununuz çözüldü ise lütfen "çözüldü" olarak işaretlerseniz diğer üyeler için çok büyük kolaylık sağlayacaktır.
*****************************************************************

CevapAlıntı
Gönderildi : 25/06/2018 12:25
ertanyildizdal
(@ertanyildizdal)
Üye

Merhaba

 

Sorun Windows 10 - Office 2016 da yaşanıyor

1709 update sonrası çıkmaya başladı

birden fazla PC de aynı sorun yaşanıyor profil yenilensede sorun devam ediyor.

 

MS' e case açıldı KB çıkacağı bildirildi.

CevapAlıntı
Gönderildi : 25/06/2018 13:07
Yasin_CAN
(@Yasin_CAN)
Yeni Üye

[quote user="Hakan UZUNER"]

OWA da bu sorun yok ise sorun outlook kaynaklıdır. Muhtemel indekslerin bozulduğu için komple bir sıfır profil ile dener misiniz?

Ek olarak bu sorun sadece bir bilgisayarda mı var?

[/quote]

 

OWA'da da var maalesef. Farklı bir bilgisayar ve yeni profiller üzerinden denedik yine aynı.

CevapAlıntı
Gönderildi : 25/06/2018 13:13
Hakan Uzuner
(@hakanuzuner)
Kıdemli Üye Yönetici

[quote user="ertanyildizdal"]

Merhaba

 

Sorun Windows 10 - Office 2016 da yaşanıyor

1709 update sonrası çıkmaya başladı

birden fazla PC de aynı sorun yaşanıyor profil yenilensede sorun devam ediyor.

 

MS' e case açıldı KB çıkacağı bildirildi.

[/quote]

Bunlardan farklı bir şey mi söylediğin, kaynak var mı?

http://www.hakanuzuner.com/index.php/outlook-arama-sorunu.html

 

Bu arada OWA da da var demiş, eğer OWA da da var ise zaten outlook kaynaklı değil posta kutusu kaynalıdır tabiki outlook da sorun olup ters sync ile posta kutusunu da doldurmuş olabilir.

****************************************************************
Probleminiz Çözüldüğünde Sonucu Burada Paylaşırsanız.
Sizde Aynı Problemi Yaşayanlar İçin Yardım Etmiş Olursunuz.
Eğer sorununuz çözüldü ise lütfen "çözüldü" olarak işaretlerseniz diğer üyeler için çok büyük kolaylık sağlayacaktır.
*****************************************************************

CevapAlıntı
Gönderildi : 25/06/2018 14:05
Sayfa 1 / 2
Paylaş:
  
Çalışıyor

Lütfen Giriş yap yada Kayıt ol